مشخصات کامل Xperia Z3 و عکس های خبری Z3 Compact در فضای مجازی نمایان شدند - تکفارس 
مشخصات کامل Xperia Z3 و عکس های خبری Z3 Compact در فضای مجازی نمایان شدند - تکفارس 

مشخصات کامل Xperia Z3 و عکس های خبری Z3 Compact در فضای مجازی نمایان شدند

محمد قویدست
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - 15:34
مشخصات کامل Xperia Z3 و عکس های خبری Z3 Compact در فضای مجازی نمایان شدند - تکفارس 

تقریبا میتوان با اطمینان گفت که بیشترین اطلاعات درز کرده از محصولات پاییزی امسال مربوط به سونی بوده اند . تنها یک روز تا اخبار واقعی از نمایشگاه IFA 2014 باقی مانده که اطلاعات کامل سونی اکسپریا زد۳ و عکس های خبری اکسپریا زد۳ کامپکت به بیرون درز کرده اند . در ادامه با عکس ها و مشخصات بیشتری با ما همراه باشید .

سونی فردا در برلین و در زیر سایه ی IFA خود نمایشگاهی برگزار میکند که قرار است در آن سه محصول با هم معرفی کند که تقریبا مشخصات فنی و ظاهری هر سه محصول را میدانیم . محصولی که شاید بیشترین توجه ها حول محور آن باشد پرچم دار جدید سونی یعنی Xperia Z3 میباشد . ساعاتی پیش عکسی از اکسپریا Z3 منتشر شد که بر روی آن برچسبی حاوی مشخصات فنی کامل نیز دیده میشود .

Z3-Leak-Main

از نظر ظاهری این طور به نظر میرسد که سونی ارتفاع این نسل را از نسل پیشین کمتر کرده هست همچنین اسپیکر هایی در جلوی این دستگاه دیده میشود که نوید بهبود صدای نه چندان قوی نسل قبل را میدهد . همچنین بنا بر رسم نسل های ارتقا یافته ی قبلی این گوشی نیز کمی باریک تر شده به طوری که ضخامت آن فقط به ۷.۵ میلیمتر رسیده است . در تصویر لو رفته ی بالا شاهد افزایش روشنایی صفحه این نسل از اکسپریا و قابلیت فیلم برداری ۴K نیز میباشیم . با نور صفحه ی ۶۰۰ نیت این گجت یکی از پر نور ترین های رو به معرفی میباشد .

بر اساس برچسب منصوب بر روی صفحه ی اکسپریا زد۳ میتوان اطلاعات سخت افزاری کامل این گوشی هوشمند را اینطور دریافت:

  • صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P
  • ۱۶ گیگابایت فضای داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
  • دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با فیلم برداری ۴K
  • پردازنده اسنپدراگن ۸۰۱ با قدرت پردازش ۲.۵ گیگاهرتز
  • حافظه ی رم ۳ گیگابایتی
  • مقاومت در برابر گرد غبار و خاک وآب به لطف گواهی نامه ی  IP55/58
  • باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری که نسبت به نسل پیشین کاهش یافته است
  • پشتیبانی از تکنولوژی nfc

با توجه به اطلاعات منتشر شده نمیتوان این گوشی را یک پرچم دار انقلابی داسنت مگر بهینه سازی های فراوان در زمینه ی نرم افزار و دوربین و باتری صورت گرفته باشد . بر روی کاغذ این مشخصات بیشتر یک آپگرید یا برروز رسانی برای مدل قبلی یعنی Z3 میباشد .

همچنین عکس های خبری اکسپریا زد۳ کامپکت نیز امروز به بیرون درز کرده که میتوان از روی آن طراحی اکسپریا زد۳ اصلی را نیز حدس زد . این تلفن در واقع نسل جدید اکسپریا زد۱ کامپکت میباشد که از گوشی های بسیار محبوب در یاز متوسط بازار میباشد .

xperia z3 compact xperia z3 compact1 xperia z3 compact2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.