IFA 2014: گلکسی نت اج, سنت شکنی سامسونگ در طراحی - تکفارس 
IFA 2014: گلکسی نت اج, سنت شکنی سامسونگ در طراحی - تکفارس 

IFA 2014: گلکسی نت اج, سنت شکنی سامسونگ در طراحی

محمد قویدست
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - 09:37
IFA 2014: گلکسی نت اج, سنت شکنی سامسونگ در طراحی - تکفارس 

انواع پتنت های مختلفی از گجت های با صفحه نمایش خمیده در فضای مجازی منتشره شده اند. پتنت های بسیاری هم حاکی از تولید یک گوشی با صفحه نمایش بخشی خمیده توسط سامسونگ بودند که بسیاری از کابران آنرا به گلکسی نوت های آینده نسبت میدادند . حال اولین گوشی سامسونگ که تا حدودی با پتنت های منتشر شده مطابقت دارد معرفی شده است. با سامسونگ گلکسی نوت اج آشنا شوید.

گلکسی نوت اج از بسیاری لحاظ شبیه به گلکسی نوت ۴  یا گلکسی نوت اصلی است. این تلفن از یک صفحه نمایش  به اندازه ی ۵.۶ اینچ با رزولوشن +QHD بهره می‌برد که این گوشی را به اولین گوشی فراتر از QHD  تبدیل میکند . لبه ی سمت راست این گوشی به نحوی خمیده طراحی شده است تا امکانات کاربدری و میانبر های مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد . صفحه نمایش QHD+ به معنی ۱۶۰ ردیف بیشتر از پیکسل‌ها است که  نوت اج در مقایسه با صفحه نمایش‌های QHD در اختیار داردکه این ۱۶۰ پیکسل در لبه‌ی خمیده دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی قسمت جلوی اج با تمام تلفن‌هایی که تا به امروز راهی بازار شده متفاوت است.

از نظر ابعاد این تلفن ۳.۸ میلی متر از نوت اصلی عریض تر میباشد و وزن آن هم مسلما سنگین تر از گلکسی نوت۴ است که همین خصوصیات باعث میشود گوشی چندان خوش دستی نباشد.

samsung-unpacked-galaxy-note-edge-9_2040_verge_super_wide-w600

این گوشی هوشمند از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری تغذیه میکند . ار جمله مشخصات فنی دیگر آن نیز میتوان به دوربین ۱۶ مگاپیسکسلی دقیقا مشابه با آنچه در نوت۴ استفاده شده , قلم S Pen , نسخهی ۴.۴ اندروید کیت کت و پردازنده Snapdragon 805 یا Exynos 5433 اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید