جمع بندی: گجت های پوشیدنی IFA 2014 - تکفارس 
جمع بندی: گجت های پوشیدنی IFA 2014 - تکفارس 

جمع بندی: گجت های پوشیدنی IFA 2014

محمد قویدست
۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - 11:25
جمع بندی: گجت های پوشیدنی IFA 2014 - تکفارس 

از چندی پیش زمزمه های بسیاری در رابطه با حظور موثر گجت های پوشیدنی در IFA 2014 به گوش میرسید . اکنون که تقریبا تمامی شرکت های بزرگ محصولات خودشان را در IFA 2014 معرفی کرده اند به بررسی بیشتر گجت های پوشیدنی معرفی شده در این نمایشگاه میرسیم . در ادامه با ما همراه باشید با ویترین جذابی از محصولات تولید شده تحت عنوان گجت های پوشیدنی .

۱.ساعت هوشمند ZenWatch ایسوس

همانطور که در همین سایت معرفی شد ساعت زن واچ محصول ایسوس با تکیه بر ویژگی های منحصر به فرد کنترل از راه دور و همچنین امکانات امنیتی بسیار بالا در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی شد . این ساعت از یک صفحه نمایش ۱.۶۳ اینچ با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد که همچون Gear Live سامسونگ از نوع AMOLED است و کمی تا قسمتی انحنا دار طراحی شده است. پوشش محافظ Gorilla Glass 3 و بند ۲۲ میلیمتری قابل تعویض از جمله دیگر مشخصات ظاهری این محصول میباشد . از نظر سخت افزاری و مشخصات فنی نیز میتوان به حظور پردازنده ای دقیقا مشابه با LG G Watch و Gear Live سامسونک یعنی Snaodragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز اشاره کرد.

Asus-ZenWatch

 

۲.ساعت هوشمند سامسونگ Gear S

کمپانی سامسونگ از ششمین ساعت هوشمند خود در نمایشگاه IFA پردا برداری کرد . لازم به ذکر است که این ششمین ساعت در ۱۲ ماه گذشته است یعنی به طور میانگین در هر ۲ ماه یک ساعت جدید ! قابلیت منحصر به فرد نصب سیمکارت و استفاده ی مجزا از اینترنت همراه , نمایشگر خمیده و سنسور ضربان قلب سنج از جمله ویژگی های جدید افزوده شده به این ساعت هوشمند میباشد . همچنین نکته ی مورد توجه دیگری که در رابطه با این ساعت هوشمند جدید وجود دارد استفاده از سیستم عامل تایزن بجای اندروید ویر در آن میباشد . صفحه نمایش ساعت Gear S از نوع Amoled میباشد که در ال جی جی واچ نیز شاهد حضور آن بوده ایم .

samsung-unpacked-gear-s-watch-2_2040_verge_super_wide-w600

۳.هدست واقعیت افزوده ی سامسونگ ، Gear VR

در نمایشگاه IFA امسال شاهد حضور محصولاتی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده نیز بودیم . از جمله محصولات درخشان تولیدی در این زمینه Gear VR سامسونگ که اولین هدست واقعیت افزوده تولیدی این شرکت به شمار میرود بود که حاصل همکاری سامسونگ و Oculus میباشد . این هدست در حال حاضر تنها با گلکسی نوت۴ سازگاری کامل دارد. همچنین این هدست را میتوان رقیب پروژه ی مورفئوس پلی استیشن سونی دانست .

samsung-unpacked-gear-vr-2_2040_verge_super_wide-w600

 

۴.دستبند هوشمند Smart Band Talk تولیدی سونی

محصولی جدید مابین دستبند و ساعت های هوشمنمد به همراه طراحی ظریف و در عین حال به روز و مناسب ورزشکاران . استفاده از صفحه نمایش جوهری که در عین ساده بودن شیک و چشم گیر بودن محصول سونی را نیز بیشتر کرده است . سایز این صفحه نمایش نیز ۱.۴ اینچ میباشد . سونی در این محصول از پردازنده‌ی ۳۲ بیتی ARM Cortex-M4 استفاده کرده که از تمامی ظرفیت حافظه‌ی فلش ۲ مگابایتی آن استفاده می‌کند . سمارت‌بند تاک سونی قادر است تا به تمامی ابزار‌های اندرویدی که از نسخه‌ی ۴.۴ یا بالاتر این سیستم‌عامل بهره می‌برند از طریق NFC و بلوتوث متصل شده و همچنین قادر است تا سه روز بدون نیاز به شارژ به کار خود ادامه دهد .

 

sony

۵. Sony Smart Watch 3 , نسل جدید ساعت های هوشمند سونی

نسل جدید اسمارت واچ های سونی نیز در این نمایشگاه پر شور پاییزی حضور داشت . سونی سل جدید ساعت هوشمند خود را با طراحی یکدست به همراه بند غیر قابل تعویض و روح اندروید ویر معرفی کرد . صفحه نمایش ۱.۶ اینچی , ضد آب و ضد نفوذ گرد و غبار و همچنین ۴ گیابایت فضای ذخیر سازی به همراه رم ۵۱۲ مگابایتی از جمله دیگر مشخصات نرم افزاری این ساعت هوشمند هستند .

sony-smartwatch-3-323_verge_super_wide

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.