با موتو X+1، موتو G و موتو ۳۶۰، محصولات ممتاز موتورولا در IFA آشنا شوید - تکفارس 
با موتو X+1، موتو G و موتو ۳۶۰، محصولات ممتاز موتورولا در IFA آشنا شوید - تکفارس 

با موتو X+1، موتو G و موتو ۳۶۰، محصولات ممتاز موتورولا در IFA آشنا شوید

محمد قویدست
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - 10:24
با موتو X+1، موتو G و موتو ۳۶۰، محصولات ممتاز موتورولا در IFA آشنا شوید - تکفارس 

در جریان نمایشگاه IFA کمپانی متورولا که چند وقتی هست از دارایی های لنوو محصوب میشود نیز محصولاتی جالب توجه را ارائه نمود . ساعت هوشمندی که بسیاری از کمپانی های تولید کننده آنرا رقیب مستقیم گجت های پوشیدنی خود میدانند . همچنین موتوX قدرتمند تر از گذشته و موتو جی خوش قیمت همگی میتوانند زنگ خطری دوباره برای شرکت های رقیب باشند.

نخست با موتو X جدید که تحت نام موتو X+1 شناخته میشود شروع میکنیم . این تلفن زیبا و خوش ساخت طراحی نسل پیشین خود را تا حدودی حفظ کرده است و صد البته با بهبود های بسیار فراوانی نیز همراه بوده است از جمله فریم دور فلزی و همچنین جاگذاری هوشمندانه ی فلاش دوربین و سایز بزرگتر از نسل پیشین و …

موتورولا همچنین همانند نسل قبلی خود امکان شخصی سازی هرچه بیشتر تلفن همراه را برای کاربران به ارمغان آورده است. به طوری که اگر طراحی طرح چوب قاب پشتی موتو X+1 را دوست ندارید میتوانید در بخش Moto Maker از درپوش های پلیکربناتی و یا چرم طبیعی استفاده کنید.

از لحاظ مشخصات دیگر این تلفن مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی AMOLED که با محافظ صفحه گوریلا گلس پوشیده شده، به همراه آپدیت قابلیت استفاده از فرمت ۱۰۸۰p یا همان فول اچ‌دی همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت زوم ۴ برابر و یک فلش دایره‌ای که به گفته ی خود موتورولا باعث نور دهی تنظیم شده و نرم تری خواهد شد میباشد . قدرت این دستگاه از طریق تراشه ی Snapdragon 801 کوالکام با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و با گرافیک Adreno 330 و دو گیگابایت حافظه ی رم تامین میشود. باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری وظیفه ی روشن نگاه داشتن این گوشی در طول روز را دارد و همچنین پشتیبانی از nfc و نسخه ۴ بلوتوث از جمله امکانات ارتباطی این دستگاه هستند .

moto-x-2014-1

این دستگاه تنها ۵۰۰ دلار قیمت دارد که از تمامی هم رده های خودش ارزان تر میباشد .

اما گوشی محبوب و خوش قیمت دیگری که عرضه شد موتو جی جدید موتورولا با آپدیت های بسیار خوب بود . این گوشی بسیار خوش قیمت که تنها ۱۷۹ دلار قیمت دارد همان زبان طراحی ساده و زیبای نسل پیشین را به ارث برده است  صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p از نوع LCD IPS و محافظ نمایشگر گوریلا گلس  بزرگترین تغییر در ساختار نسل پیشین این گوشی میباشد . همچنین حدس ما بر این است که در دست گرفتن این گوشی نیز همانند نسل پیشین خود بسیار راحت باشد و همان حس خوب را منتقل کند . دوربین عقب و جلو به ترتیب ۸ و ۲ مگتپبکسل شده اند همچنین بلندگو های استریو برای صدای با کیفیت تر و پشتیبانی از میکرو اس دی کارد از دیگر مشخصه های خوب این گوشی میباشد.

Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتر نسبت به نسل پیشین تغییری نکرده است و اگرچه با تغییرات نرم افزاری بهبود های در آن رو به رو نباشیم کمی لگ و باگ در عملکرد این دستگاه وجود خواهد داشت .  امکان شخصی سازی تا حدودی برای این گوشی نیز در نظر گرفته شده و همچنین این گوشی از اندروید خالص گوگل بدون هیچگونه رابط کاربری اضافی استفاده میکند.

moto-g-2014-1

. در نهایت جنجالی ترین محصول موتورولا ، متو ۳۶۰ زیبا و خوش ساخت که زبان طراحی بسیاری از تولید کنندگان ساعت های هوشمند را تغییر خواهد داد . این ساعت هوشمند زیبا با طراحی گرد و همچنین استفاده از اندروید ویر به طور خام با طراحی فلت نظر بسیاری را به خود جلب کرد به گونه ای حدود ۵ اعت پس از به فروش گذاشته شدن موجودی انبار فروش این ساعت به اتمام رسید ! رابط کاربری بی نظیر و طراحی منحصر به فرد و همچنین قیمت مناسب تر از سایرین بازخوردی به همین شدت خوب را برای موتورولا به ارمغان آورد.

DSCF4522-2040.0.0_standard_1025.0

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.