با ساعت اپل آشنا شوید - تکفارس 
با ساعت اپل آشنا شوید - تکفارس 

با ساعت اپل آشنا شوید

محمد قویدست
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - 21:41
با ساعت اپل آشنا شوید - تکفارس 

در جریان مراسم دیشب اپل، ساعت هوشمند جدید ین شرکت نیز رو نمایی شد تا شاید مرحمی باشد بر زخم های طرفداران اپل از جانب نوآوری و طراحی که به انتقاد اکثریت کاربران و سایت های گوناگون اینطور نبود. پس از موتو ۳۶۰ و ال جی جی واچ آر همه انتظار یک ساعت شکیل و دایره ای را از جانب اپل داشتند تا بتواند دو رقیب سرسخت خود را مغلوب کند اما ساعت اپل طراحی مشابه نسل های گذشته ی ساعت های سامسونگ داشت. طراحی مستطیلی و نسبتا ضخیم که در ادامه با جزییات طراحی آن آشنا خواهیم شد.

پس از معرفی پی در پی ساعت های هوشمند توسط کمپانی های کره ای و همچنین پیشتاز این ساعت ها موتو ۳۶۰ که همسایه ی امریکایی اپل محسوب میشود طبیعی بود که طرفداران اپل انتظار یک ساعت هوشمند را داشته باشند. پس از جمله ی One more thing که بر روی صفحه ی بزرگ پشت سر تیم کوک نقش بست همگان میدانستند که ساعت اپل است که قرار است معرفی شود.

شاید هیجانات برای این ساعت از آیفون جدید هم بیشتر بودند. یک گجت بدون هیچ عکس یا مشخصات فنی لو رفته مسلما هیجان بسیار زیادی را به همراه خود دارد حال اپل بودنِ این محصول به کنار!

apple-watch-digital-crown-580-90

ساعت اپل در سه رنگ نقره ای و طلایی و خاکستری عرضه شد . انواع بند های مختلف در رنگ های و جنس های گوناگون به همراه سیستم عامل اختصاصی اپل میزبان مچ دست شما خواهند بود. صفحه ی ساخته شده از سرامیک و یاقوت کبود که کیفیتی به مراتب بالاتر از رقیبان را ارائه میکند.

حساسیت بسیار بالا به همراه کلید فیزیکی کنار صفحه و همچنین دستیار صوتی اپل یعنی سیری شما میتوانید ساعت خود را کنترل کنید. این ساعت به وسیله ی nfc به دستگاه شما وصل میشودو امکانات کنترل از راه دور بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد.

apple-watch-versions-580-90

همگام سازی این ساعت با اپلیکیشن هایی چون Health و … میتواند تجربه ی کاربری لذت بخشی را برای اپلی ها به ارمغان آورد. این ساعت دارای GPS و WIFI میباشد و همچنین از پردازنده ی S1 اپل که فرکانس قدرت رسانی آن نامعلوم است بهره میبرد. این ساعت با قیمت پایه ی ۳۵۰ دلار و از اواخر پاییز عرضه میشود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید