نسخه ی جدید اسکایپ امکان منتشر کردن اطلاعات مکانی را به کاربران ویندوزفون میدهد - تکفارس 
نسخه ی جدید اسکایپ امکان منتشر کردن اطلاعات مکانی را به کاربران ویندوزفون میدهد - تکفارس 

نسخه ی جدید اسکایپ امکان منتشر کردن اطلاعات مکانی را به کاربران ویندوزفون میدهد

محمد قویدست
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - 22:10
نسخه ی جدید اسکایپ امکان منتشر کردن اطلاعات مکانی را به کاربران ویندوزفون میدهد - تکفارس 

شاید از دست ویندوزفون و علاقه ی نه چندان  زیاد توسعه دهنگان برای تولید محتوا های مختلف برای این پلتفرم دل خونی داشته باشید که البته در مواردی حق دارید . اما شرکت هایی نیز در این میان هوای کاربران ویندوزفونی را همچنان دارند. شرکت های ارتباطی گوناگونی که هرچند کمرنگ اما باز هم به روز رسانی های نسبتا خوب و کارآمدی را برای ویندوزفون ارائه میکنند . اسکایپ یکی از این شرکت هاست که در ادامه قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم به آپدیت جدید این شرکت برای ویندوزفون.

بسیار اتفاق افتاده است که قصد انتشار موقعیت مکانی خود را داشته باشید و در عین حال علاقه ای به نوشتن آدرس و توضیح دادن به دوستی که منتظرش هستید را ندارید . منتشر کردن اطلاعات مکانی از طریق ابزار های ارتباطی این امکان را برقرار میکند که بدون نوشتن هیچ گونه آدرس و یا توضیحات فرد مورد نظر شما محل استقرار شما را بر روی نقشه ببیند . برنامه های بسیاری از جمله اسکایپ این قابلیت را برای کاربر فراهم میکنند . در نسخه های قدیمی اپلیکیشن رسمی اسکایپ که تحت سیستم عامل ویندوز نوشته شده بود امکان منتشر کردن موقعیت مکانی وجود نداشت. حال اسکایپ در آپدیت جدید خود این قابلیت را برای کاربران ویندوزفون به ارمغان آورده است تا شاید مرحمی باشد بر زخم های ناشی از اپلیکیشن های ناقص و ایرادات آنها.

skype-locsh (1)

همچنین در آخرین نسخه که برای ویندوزفون ۸.۱ منتشر شده است علاوه بر امکان اشترام موقعیت جغرافیایی و مکانی شما قادر خواهید بود تا بر روی تک تک گفت و گو ها و نحوه ی اعلانات ناشی از آنها که بر روی صفحه ظاهر خواهند شد کنترل کامل داشتهباشید . بخش ذخیره کردن تصاویر نیز دستخوش تغییراتی شده است به طوری که در نسخه های قبل ذخیره سازی تقریبا غیر ممکن بود!

شاید این امکانات برای بسیاری از کاربران چیز جدید و جذابی نباشد اما برای اسکایپ ویندوزفون پیشرفت نسبتا خوبی تلقی میشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.