هارلی دیویدسون و ۲۲ مدل گوشی ویندوزی در ۲۰۱۴ - تکفارس 
هارلی دیویدسون و ۲۲ مدل گوشی ویندوزی در ۲۰۱۴ - تکفارس 

هارلی دیویدسون و ۲۲ مدل گوشی ویندوزی در ۲۰۱۴

محمد قویدست
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - 21:11
هارلی دیویدسون و ۲۲ مدل گوشی ویندوزی در ۲۰۱۴ - تکفارس 

سال ۲۰۱۴ را میتوان نقطه عطفی برای مایکروسافت و ویندوزفون دانست . در این سال بر لیست تولید کنندگان گوشی های ویندوزی شرکت هایی آشنا و گمنام اضافه شدند . شاید در هیچ یک از فروشگاه های اطراف این دستگاه ها را مشاهده نکنید اما به هر حال وجود این دستگاه ها برای بسیاری از کشور ها خبر خوبی است . قطب مستقر در ردموند نیز همین نظر را دارد و بر همین اساس اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۲ گوشی هوشمند جدید اعم از لومیا های نوکیا و مدل های دیگر شرکت هایی چون آلکاتل و اچ تی سی معرفی شده اند .

همانگونه که در ابتدای این مقاله گفته شد کمپانی های نه چندان مشهور و گمنام صنعت گوشی های هوشمند نیز به تولید گوشی هایی تحت سیستم عامل ویندوزفون پرداخته اند . از جمله کمپانی ایتالیایی HGM که مدلی از گوشی هوشمند ویندوزی با همکاری کمپانی موتور سیکلت سازی معروف Harley Davidson ساخته است .

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰P ، دوربین هشت مگاپیکسلی و پردازنده ی Snapdragon 400 بهره میبرد و لازم به ذکر است که این مدل مختص فروش در ایتالیا تولید شده است .

NGM-Harley-Davidson NGM-Harley-Davidson2

از جمله اخبار دیگر پیرامون مایکروسافت و سیتم عامل موبایلش میتوان به حذف احتمالی پسوند Phone از ویندوزفون و نام Nokia از سری لومیا اشاره کرد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.