معرفی چند سایت کاربردی: - تکفارس 
معرفی چند سایت کاربردی: - تکفارس 

معرفی چند سایت کاربردی:

عرفان رحیمی
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - 12:54
معرفی چند سایت کاربردی: - تکفارس 

 

 

بعضا شما دقت کرده اید که اگر بخواهید عکسی را از طریق اینترنت ارسال و یا دریافت کنید با وجود سرعت نسبتا پایین اینرنت بسیار کار سخت و طاقت فرساییست.

اما سایتی وجود دارد که بوسیله اون می توانید حجم عکس های خودتون را تا حد زیادی کاهش دهید وتا بتوانید با سرعت بیشتری آن ها را در فضای مجازی پخش کنید و یا به اشتراک بگذارید نام این سایت Kraken.ioمی باشد.

برای اینکه شما از طریق این سایت بخواهید اقدام به کاهش حجم تصاویر خود کنید به صفحه اصلی و یا اول این سایت مراجعه کرده و روی عبارت try free web interface کلیک کنید.

 

facebook-image

سپس وارد صفحه جدید شده که در پایین صفحه برای شما امکانی تعبیه شده که می توانید عکس خودتون رو اپلود کنید و حجم اون رو هم مشاهده کنید.پس از اینکه عکس ها و تصاویر خودتون رو اپلود کردید سایت دو گزینه پیش روی شما قرار می دهد که توسط آن می توانید حجم تصاویر خود را کاهش دهید.

اگر از گزینه Lossless استفاده کنید تغییری در کیفیت تصاویر شما ایجاد نمی شود و فقط حجم آن ها را کاهش می دهد ولی اگر برای شما بیشتر از هر چیز کاهش شدید حجم عکس مهم است گزینه Lossy را انتخاب کنید که امکان کاهش حجم تصاویر تا ۹۰ درصد را به شما می دهد.

علوم اجتماعی در کشور ما نقش بسیار مهم و اساسی رو بازی می کنه و در این سال ها به خوبی به آن توجهی نشده . یکی از این سایت ها که به جرات می توان گفت که به علوم اجتماعی بیشتر توجه کرده سایت ejtemaee.ir است.

 

images

 

شاید یکی از مهمترین دغدغه های شما کاربران اینترنت این باشه که سایت های اخبار همیشه به صورت گسترده و مفصل مطالب خبری خود را اعلام می کنند سایت tahlilgari.ir این امکان را به شما می دهد تا جدیدترین و به روزترین لینک های خبری را به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار می دهد و شما با کلیک بر روی هر لینک می توانید خبر مورد نظر خود را مطالعه کنید.

با این سایت دیگر لازم نیست مدام به سایت های خبرگذاری های مختلف سر بزنید و دائما از اونها بازدید کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید