HTC به جمع تولید کنندگان عینک هوشمند میپیوندد - تکفارس 
HTC به جمع تولید کنندگان عینک هوشمند میپیوندد - تکفارس 

HTC به جمع تولید کنندگان عینک هوشمند میپیوندد

محمد قویدست
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - 22:08
HTC به جمع تولید کنندگان عینک هوشمند میپیوندد - تکفارس 

سال پیش رو را سال گجت های پوشیدنی مینامند. شرکتهای بزرگ و کوچک از ساعت تا هدست های الکترونیک هوشمند را روانه ی بازار کرده اند . وسایلی که تا چند سال پیش تنها در کارتون خاطره انگیز کارآگاه گجت دیده میشدند اکنون روز به روز به زندگی ما نزدیک تر شده و دیری نمیپاید تا هرکدام از ما به یک کارآگاه گجت حقیقی تبدیل شویم. در میان شرکت های مختلف اعم از سامسونگ و اپل تا شرکت های گمنام و کم آشنا ، تنها جای خالی نام اچ تی سی دیده میشود. پیش تر در خلال نمایشگاه IFA 2014 دیدیم که اچ تی سی هیچگونه گجت پوشیدنی و یا ساعتی که شایعات کمرنگی از آن به بیرون درز کرده بود معرفی نکرد . حال بوی یک گجت پوشیدنی فرای ساعت ها به مشام میرسد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

یکی از سایت های معروف پرتغالی زبان در بلاگ خود دست به انتشار شایعه ای زده است که بر اساس آن اچ تی سی در حال توسعه ی رقیبی برای عینک گوگل است. پیش تر خوانده بودید که گوگل از جانب رقیب ردموندی نیز تحت فشار خواهد بود اما سوالی که در صورت حقیقی بودن این شایعه مطرح میشود این است که آیا اچ تی سی بدون هیج اتکایی به گوگل در حال ساخت عینک است و یا این عینک نیز قرار است از سیستم عامل های مبتنی بر گوگل تغذیه کند ؟

همانطور که گفته شد هیچ گونه ترغیبی مبنی بر تولید ساعت و یا دستبند های هوشمند از سوی اچ تی سی نشان داده نشده و این میتواند گواهی بر این ادعا باشد که اگر شایعه ی تولید عینک هوشمند توسط اچ تی سی حقیقت داشته باشد، با عینکی کاملا متفاوت با رقبا رو به رو هستیم.

جالب توجه است که بنا بر شایعات این عینک قرار است با افکار کاربران ارتباط برقرر کند که اگر این ویژگی نیز چیزی فرای شایعه باشد عینک گوگل شدیدا در معرض حمله است. همانطور که مطلعید عینک گوگل با توجه به صحبت های شخص و کمک گرفتن از یک گجت اندرویدی دیگر کار میکند. بنا بر این شایعه قرار است با تکنولوژی منحصر به فرد از جانب اچ تی سی رو به رو شویم. عینک احتمالی اچ تی سی با امواج مغز کاربر فعال میشود و برای استفاده نیازی به فشار دادن کلید فیزیکی دوربین و به عبارت بهتر استفاده ی مستقیم از گوشی هوشمند خود ندارید.

تمامی اخبار پخش شده در این حیطه هنوز یک شایعه خوانده میشوند که البته اگر حقیقت داشته باشند اچ تی سی در شرف یک پیشرفت و انقلاب عظیم در صنعت گجت های پوشیدنی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید