بررسی پاوربانک های DATA KEY: - تکفارس 
بررسی پاوربانک های DATA KEY: - تکفارس 

بررسی پاوربانک های DATA KEY:

عرفان رحیمی
۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - 18:38
بررسی پاوربانک های DATA KEY: - تکفارس 

 

 

 

چند سالی است که ما در کشورهای مختلف داریم از انواع و اقسام گجت ها و دیوایس هایی که به نوعی با تکنولوژی و کامپیوتر در ارتباط اند استفاده های گوناگون داریم. اما می دانید مشکل اصلی این موارد چیست؟

اما یک ضعف که بین تمام این دیوایس ها مشترک است بحث باتری و زود خالی شدن شارژ باتری اینگونه گجنت ها است.تا به حال شده و برای شما پیش اومده که ممکنه بخواهید به یک سفر طولانی مدت بروید و حتما لازم باشد که در طول سفر از این دیوایس ها استفاده کنید و خوب حتما با مشکل شلرژ روبرو می شوید. و یا شاید اصلا  در مکانی باشید که تا ساعت ها به پریز دسترسی نداشته باشید و برای شارژ کردن موبایل و یا تبلت خود به مشکل بر بخورید و گوشی شما خاموش می شود و از یه تماس مهم و یا حتی یک ایمیل کاری مهم جا می مانید.

اگر حتی از این دستگاه ها به صورت مداوم و دائمی هم کار نکنید و یا دائما با آن بازی نکنید باز هم حداقل هر روز و یا دو روز یک بار این دیوایس ها را حتما باید شارژ کنید.

images (5)

بنابه همین دلیل دستگاه شارژر همراه توانسته این مشکل را از میان بردارد و دستگاه power bank شرکت دیتاکی از جمله منابع انرژی است که ما به هنگام سفر های طولانی مدت و طول و دراز می توانیم از اون برای شارژ کردن موبایل و یا هر گجت دیگر استفاده کنیم.

 

به طور کلی power bank ها با ظرفیت های گوناگونی در بازار عرضه می شوند.

روی این دستگاه دو پورت که usb  و میکرو usb است قرار دارد تا بتواند به خوبی هر دیوایسی رو ساپورت کند. شارژ شدن این دستگاه خود حدود دوساعات زمان لازم دارد و پس از آن می توانید آن را حتی برای شارژ کزدن لپ تاپ خود استفاده کنید.

یکی از جالب ترین قسمت ها آن داشتن یک چراغ قو بسیار کاربردی است که می توان از آن برای مصارف گوناگون استفاده کرد.

این گجت دارای سیم های رابط استاندارد و قابل اتصال به تمامی گجت های موجود در بازار است.

البته یکی از مواردی که حتما قبل از خرید این بانک انرژی باید به آن دقت کنید میزان ظرفیت بر حسب میلی امپر است که حتما باید ظرفیت power bank  شما از اون دستگا هی که می خواهید آن را شارژ کنید بیشتر باشد و اگر بخواهیم ب زبان ساده ظرفیت را تعریف کنیم مقدار شارژی است که این بانک می تواند در خود نگه دارد . مثلا اگر شما یک گوشی ۱۵۰۰ میلی آمپری دارید می توانید از یک پاوربانک ۴۵۰۰ آمپری استفاده کنید و با یک بار شارژ آن تقریبا دو بار گوشی خودتون رو شارژ کنید.

 

اما خوب ممکن است سوال شما این باشد که آیا خود این بانک انرژی دچار اشکال و اختلال و یا کم شدن عمر باتری نمی شود؟

در جواب باید گفت به دلیل استفاده از یک مدار قوی ضد شک توان میزان قدرت باتری بسیار بالا بوده و بار ها و بارها می توانید از آن استفاده کنید.

این نکته را هم دقت کنید که هر اندازه پاور بانک ظرفیت بیشتری داشته باشد وزن آن هم به مراتب بالا تر خواهد رفت و اگر بنا به نیاز خود آن را خریداری نکنید ممکن است سنگینی آن اذیت کننده شود.

 

 

images (7)

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید