چند نکته و ترفند: - تکفارس 
چند نکته و ترفند: - تکفارس 

چند نکته و ترفند:

عرفان رحیمی
۱ مهر ۱۳۹۳ - 12:34
چند نکته و ترفند: - تکفارس 

 

  • یکی از قابلیت های مهمی که می توان در ویندوز۸ دید این است که در صورتی که مشکلات شدید در استفاده از این ویندوز برایش پیش آید و شما دیگر قادر به استفاده از آن نباشید و تصمیم به نصب دوباره ویندوز گرفته باشید این قابلیت را دارد که بسیار سریع آن را به حالت اولیه خود تبدیل کرد و دیگر لازم به نصب دوباره سیستم نباشد.

کافیست برای این کار به بخش more pc setting  رفته و با کلیک بر روی تب general  روی عبارت get started کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده روی next  کلیک کنید که با این کار ویندوز تمامی نرم افزار هایی را که بر روی سیستم نصب کرده اید را پاک کرده و به حالت اولیه باز می گردد.

 

 

images (4)

 

  • این نکته را همه می دانیم که در گوشی های اندرویدی برای راه اندازی یک حساب ایمیل و یا جیمیل روی گوشی خود می توانید با وجو یک اپلیکیشن این کار را نجام داده و یک حساب جدید ایجاد کنید اما اگر قصد حذف حساب را داشته باشید باید چه کار کنیم؟

ابتدا باید به بخش setting  گوشی خود رفته و سپس در زیر شاخه account عبارت گوگل را بزنید. اکنون آدرس ایمیل خود را انتخاب کنبد و remove acont  را بزنید و با این کار حسابی را که روی اپلیکیشن جیمیل ترتیب داده اید حذف می گردد.

  • اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با شارژ شدن دیر هنگام گوشی خود مواجه هستید با انجام دادن تنظیمات زیر می توان این مشکل را از میان برد.

در ابتدا اپلیمیشن faster charger  را دانلود کرده و پس از اینکه آن را نصب کردید گوشی خود را به شارژر مورد نظر متصل کنید و سپس بر روی start  کلیک کنید و با این کار تمام اپلیکیشن های در حال استفاده را که به نوعی با شارژ شدن باتری در ارتباط هستند و آن را به تاخیر می اندازند را می بندد و روند افزایش شارژ را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد.

 

 

images (3)

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.