شروع فاز دوم پروژه‎ی Anroid One از دسامبر پیش رو - تکفارس 
شروع فاز دوم پروژه‎ی Anroid One از دسامبر پیش رو - تکفارس 

شروع فاز دوم پروژه‎ی Anroid One از دسامبر پیش رو

محمد قویدست
۲ مهر ۱۳۹۳ - 12:57
شروع فاز دوم پروژه‎ی Anroid One از دسامبر پیش رو - تکفارس 

احتمالا از پروژه ی اندروید وان آگاهی کافی دارید . پروژه ی گوگل برای توزیع گوشی های هوشمند با اندروید سبک و خام و در عین حال قدرتمند با قیمتی بسیار منصفانه . در فاز یک این پروژه گوگل به همراه چند تن از شرکای سخت افزاری خودش در هند چند مدل گوشی مبتنی بر این پروژه را عرضه کردند که میتوئان از آنها به مدل های Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1 و چند مدل دیگر اشاره کرد. حال شایعاتی از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش میرسد مبتنی بر شروع فاز جدیدی از پروژه ی اندروید وان. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش خبرگذاری معتبر هند ، Hindu ، دو شرکت Karbonn و Intex در پاییز پیش رو و در ماه دسامبر چند دستگاه جدید مبتنی بر پروژه ی اندروید وان را معرفی خواهند کرد. شاید برای شما نام این شرکت ها نیز آشنا نباشد چه برسد به گوشی هایی که قرار است توسط آنان معرفی شود! اما در این میان و این پروژه نام شرکت های معتبر بسیاری چون اچ تی سی، ایسوس، ایسر، لنووو و .. نیز به چشم میخورد.

در فاز اول این پروژه تلفن های معرفی شده همه از یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل و پردازنده ی چهار هسته ای ساخت مدیاتک به همراه حافظه یک گیگابایتی رم و همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه شدند و قیمت آنان نیز زیر ۱۰۰ دلار بود. کمپانی گوگل نیز تا دو سال پشتیبانی کامل نرم افزاری این محصولات را تایید کرده و و تمامی تلفن های تحت این پروژه نیز مجهز به آخرین سیستم عامل گوگل خواهند بود.

در مورد زمن عرضه ی این تلفن ها هنوز خبری از سوی گوگل و یا شرکای سخت افزاری آن منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید