خم شدن فبلت های اپل و سامسونگ - تکفارس 
خم شدن فبلت های اپل و سامسونگ - تکفارس 

خم شدن فبلت های اپل و سامسونگ

محمد قویدست
۲ مهر ۱۳۹۳ - 13:21
خم شدن فبلت های اپل و سامسونگ - تکفارس 

چند سالیست که پس از معرفی پرچم داران تست های گوناگونی اعم از مقاومت در برابر نفوذ مواد ، افتادن و یا ضربه و همچنین خم شدن صورت میگیرد . میتوان به جرات گفت که کسر عظیمی از این تست ها متعلق به اپل و سامسونگ است . این دو رقیب حتی در تست ها نیز همیشه رقیب یکدیگر بوده اند . تا سال پیش اپل در تمامی زمینه ها از لحاظ مقاومت در برابر افتادن و ضربه دیدن مقاوم تر از سامسونگ عمل مینمود اما پس از معرفی آیفون ۶ پلاس و منتشر شدن تست های متعدد متوجه این موضوع شدیم شاید آیفون ۶ پلاس امسال نتواند سامسونگ را از لحاظ مقاومت تحت فشار قرار دهد. در ادامه با ما همراه باشید با تست مقاومت در برابر فشار.

کانال Unbox Therapy در یوتیوب ساعاتی پیش دست به انتشار ویدئویی از خم شدن آیفون ۶ پلاس زد که در این ویدئو ۶ پلاس مقاومت کمی از خود نشان داد و به راحتی و با دست خالی مجری این کانال خم شد و به حالت اول خود نیز بازنگشت . پس از انتشار این ویدئو طرفداران سامسونگ و کاربران زیادی در یوتیوب درخواست انتشار ویدئویی از تست خم شدن گلکسی نوت سامسونگ کردند . گویی خود کاربران نیز میدانستند سامسونگ بسیار بهتر عما میکند.

در همین راستا Unbox Therapy دست به انتشار ویدئویی جدید از تست خم شدن سامسونگ گلکسی نوت۳ که پرچمدار بزرگ جثه ی سال گذشته ی سامسونگ بود زد. در این تست گلکسی نوت از خود مقاومت بسیار خوبی نشان داد. کمی خم شد ولی به حالت اول بازگشت و همچنین هیچ خللی در عملکرد این دستگاه نیز مشاهده نشد. در ادامه بیننده ی این تست جذاب باشید.

خم شدن آیفون ۶ پلاس

خم شدن گلکسی نوت ۳

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید