معرفی گجت جدید PSTV : - تکفارس 
معرفی گجت جدید PSTV : - تکفارس 

معرفی گجت جدید PSTV :

عرفان رحیمی
۳ مهر ۱۳۹۳ - 09:01
معرفی گجت جدید PSTV : - تکفارس 

 

در نمایشگاه E3  امسال گجت ها و لوازم و وسایل جانبی بسیاری رو نمایی شدند که یکی از این گجت ها که اون رو یک مینی کنسول می توان در نظر گرفت pstv است که یک جورایی مکمل و کامل کننده ps4 است و به کمک این کنسول می آید تا با یکدیگر یک رقیب قدرتمند در برابر xbox one  باشد.

البته این کنسول در چین با نام تجاری vitatv معرفی شد که چون با استقبال آنچنانی روبرو نشد تغییرات اساسی را در آن بوجود آوردند و در نمایشگاه امسال با همین نام یعنی pstv و ظاهری متفاوت ولی با همان کارآیی ارائه شد.

Ps4  و pstv می توانند با یکدیگ لینک برقرار کنند و بدون آنکه بتوان کنسول دیگر را به تلویزیون متصل کرد تصویر را به آن منتقل کرد.

شاید یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این گجت جدید این باشد که بدون اینکه با ps  در ارتباط باشد بتوان به ps now  متصل شد و به صورت آنلاین هم به بازی کردن پرداخت.

اما با این فواید شاید یکی از بدی های این گجت حافظه کم اون باشه که این موضوع دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد.این دستگاه ۱ گیگ حافظه دارد و از انواع فلش ها و حافظه های جانبی پشتیبانی نمی کند.

این دستگاه قرار است که با قیمت ۹۹ دلار در آمریکا و اروپا عرضه شود و البته با پرداخت ۱۳۹ دلار می توان بازی لگو و کارت حافظه ۸ گیگ و لوازم جانبی رو هم دریافت کرد.

 

PS-Vita-TV-1

 

 

images (3)

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید