نقش و تاثیر شرکت در کلاس های حوزه IT : - تکفارس 
نقش و تاثیر شرکت در کلاس های حوزه IT : - تکفارس 

نقش و تاثیر شرکت در کلاس های حوزه IT :

عرفان رحیمی
۳ مهر ۱۳۹۳ - 09:32
نقش و تاثیر شرکت در کلاس های حوزه IT : - تکفارس 

 

 

امروزه کار و اشتغال در زمینه فناوری اطلاعات فقط به یک سری شرکت های کامپیوتری و نرم افزاری ختم نمی شود و بلکه بسیار از قشر مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این علم درارتباط اند.

یکی از مواردی که بوسیله اون می توان فهمید که حوزه کسب و کار در این رشته مناسب است توجه به این امر است که هر سال تعداد زیادی از افراد از رشته فناوری اطلاعات و کامپیوتر فارغ التحصیل می شوند و همین امر نشان می دهد که چه میزان رونق کسب و کار در این زمینه بالا است.

البته در کشور ما این امر یک صنعت تقریبا نوپاست ام در چند سال اخیر به خوبی توانسته رشد خود را چندین برابر کند و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

اما یکی زا مواردی که هم در کشورهای دنیا و هم در کشور ما به خوبی به آن توجه شده و خیلی از افراد به سمت آن می روند شرکت در حوزه شبکه های کامپیوتری است.

سازمان های مختلف برای اینکه بتوانند فعالیت های خود را توسعه دهند و تعداد شعبات و شرکت های خود را زیاد کنند طبیعتا نیاز شدید و لازمی به شبکه و ارتباطات بین این شعبات و همچنین سازمان ها ی اصلی خود دارند.

اما شاید سوالی برای شما پیش بیاید که بگویید افرادی هستند که به صورت آکادمیک و از طریق تحصیل در دانشگاه به تحصیل در این حوزه های می پردازند ولی خوب می دانیم برای یادگیری در حوزه It موسسات و کلاس های گوناگونی در سطح شهر وجود دارد و آیا لازم است که به این موسسات مراجعه کرد و در واقع نقش آنها برای رسیدن به اهداف چیست؟

network-classes-01

 

درواقع درست است که تحصیلات دانشگاهی می تواند بسیار موثر باشد و برای بازار کار هم ارزش خود را دارد ولی خوب شرکت در کلاس های آموزشی هم می تواند به مباحث تئوری که در دانشگاه می آموزیم و تثبیت آن کمک شایانی داشته باشد و در کلاس ها با وجود آزمایشگاه ها و کار های عملی که با آن روبرو می شویم بیشتر می توانیم خود را برای ورود به بازار کار آماده کنیم.

البته که یافتن یک کلاس معتبر و اینکه آیا پس از یادگیری این دوره ها می توان وارد بازار کار شد خود از مواردی است که حتما باید به آن دقت کافی شود و اینکه مثلا در مبحث شبکه آیا بر اساس چارت درسی شرکت مایکروسافت این آموزش ها انجام می گردد یا نه…

 

در آخر هم باید گفت فقط کلاس و هزینه کردن نمی توان ما را برای ورود به بازار کار آماده کند بلکه با مهارت ها و تمرین های خودمان هم می توان مسیر رسیدن به اهداف و ورود به بازار کار رو هم هموار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.