معرفی نرم افزار های حفاظت از ویندوز و مدیریت ایمیل: - تکفارس 
معرفی نرم افزار های حفاظت از ویندوز و مدیریت ایمیل: - تکفارس 

معرفی نرم افزار های حفاظت از ویندوز و مدیریت ایمیل:

عرفان رحیمی
۴ مهر ۱۳۹۳ - 08:35
معرفی نرم افزار های حفاظت از ویندوز و مدیریت ایمیل: - تکفارس 

 

حتما شما هم تا کنون با این موضوع روبرو شدید که وقتی ویندوز خود را نصب می کنید و از روی اون مدت ها می گذرد رفته رفته میزان سرعت ویندوز کاهش می یابد و اون بازدهی اول رو ندارد.

نرم افزار advance system care به گونه ای طراحی شده است که پس از نصب نرم افزار از سیستم شما مراقبت می کند و زمان نصب دوباره ویندوز را به تاخیر می اندازد.در این نرم افزار در گوشه سمت راست بالا یک شکلکی وجود دارد که سلامت سیستم را از اون سیستم می توان متوجه شد.

در این نرم افزار سه تب اصلی وجود دارد که با کلیک روی care  می توان میزان حفاظت از سیستم را تعیین نمود تا فایل هایی را که باعث کند شدن سیستم عاملتان می شود شناسایی نموده و آن را حذف کند.

تب دیگری که در این نمر افزار از اهمیت ویژه ای برخوردار است toolbox  است که بوسیله اون می توان گوشه ای از سیستم عامل خود را مدیریت کرد.

اما یکی از جالبترین قسمت های این نرم افزار tourbo bost  است که با سه قسمت مواجه می شوید که برای خالی کردن رمتون است و بالا بردن سرعت وهمچنین بخش دیگر برای بالا بردن گرافیک و سرعت  در  اجرای بازی هاست.

اما نرم افزار دیگری که معرفی می کنیم نرم افزاری است که به بوسیله اون می توانید کتاب های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید نام آن share book   است.

برای قرار دادن کتاب در این نرم افزار موبایلی می توانید لینک کتاب مورد نظر را در آن وارد نموده و حتی از طریق google drive هم می توان آدرس دهی نمود.در ضمن می توانید در مورد هر کتاب نظر دهید و نقد و بررسی های دیگران را هم بخوانید.

اما نرم افزار دیگری که بسیار برای افرادی که می خواهند بهتر ایمیلهای خود را مدیریت کنند مفید است نرم افزار maibox می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که تمامی سرویس دهنده های مهم و کاربردی را در کنار هم جمع کرده و شما می توانید از آن برای مدیریت راحت تر و سریع تر ایمیل های خود استفاده کنید.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پست های خود را یکجا مشاهده و مدیریت کنید.این نرم افزار پر کاربرد ۴ نوع دسته بندی داره که می توانید ایمیل های خود را درآن طبقه بندی نماییدبه عنوان مثال ایمیل های مهم را آرشیو کنید و یا اینکه غیر ضروری ها را حذف نمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.