تازه هایی از تکنولوژی روز: - تکفارس 
تازه هایی از تکنولوژی روز: - تکفارس 

تازه هایی از تکنولوژی روز:

عرفان رحیمی
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 12:11
تازه هایی از تکنولوژی روز: - تکفارس 

 

ربات ربتور با توجه به زندگی دایناسور ها طراحی و ساخته شده است.

یکی از جذابیت های این ربات دویدن سریع اون است که قادر است تا با سرعت بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت بدود و اصلا تعادل خود را هم از دست ندهد که البته ربات چیتا پیش از این ربات ساخته شده بود که قادر به دویدن تا کیلومتر ۴۷ بود و این خود یک رکورد برای رسیدن به این سرعت محسوب می شود.

در حال حاضر این ربات روی تریدمیل می دود ولی سازندگان اون در تلاش اند که اون رو برای دویدن روی سطوح مختلف اماده کنند.

 

6

 

یکی از فروشگاه های فروشنده وسایل ورزشی توانسته است که ساعتی اختراع کند تا علاوه بر اینکه بتواند میزان ضربان قلبی شما را تشخیص دهد بتوان میزان کالری سوزانده شده و هر آنچه که در شما برای سالم ماندن نیازتان می شود را به شما یاد آور شود.

این ساعت هوشمند قادر است تا ضربان قلب شما را به صورت لحظه به لحظه در اختیارتا قرار دهد و شما را از این موضوع آگاه کند. همچنین میزان مسافت طی شده روی این ساعت نمایان می شود.

یکی دیگر از جذابیت های این ساعت مچی این است که تمام این اطلاعات را می توان روی یک گوشی هوشمند متصل به دستبند آن و روی یک نمودار ترسیم شده مشاهده کرد.

 

7

شیشه جلویی برای اتومبیل اختراع و طراحی شده است که با نصب اون روی اتومبیل جاده ها را شبیه به رانندگی در بازی های کامپیوتری می کند.

از جمله یکی از ویژگی های این شیشه جادویی این است که زمان دقیق ترمز کردن و همچنین مسافت و مسیر بهینه را به شما در جلوی چشمانتان نشان می دهد.

 

8

 

یکی از شرکت های کره ای توانسته است که تلویزیون انعطاف پذیری تولید کند که میزان خمیدگی اون بسیار بالاست و میزان رزولوشن متوسطی هم داردو قادر است تصاویر را حتی زمانی که صفحه را لوله می کنیم پخش کند.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید