چند نرم افزار پرکاربرد IOS : - تکفارس 
چند نرم افزار پرکاربرد IOS : - تکفارس 

چند نرم افزار پرکاربرد IOS :

عرفان رحیمی
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 12:15
چند نرم افزار پرکاربرد IOS : - تکفارس 

 

سیستم عامل ios  مخصوص شرکت اپل است که در این قسمت به چند نمونه از این نرم افزار های پرکاربرد اشاره می کنیم:

Filipagram»

نرم افزاری است که با استفاده از اون می توان تمام عکس های و تصاویری که در گوشی خود دارید را در کنار هم قرار داده و ویدئویی بسازید که یکی از جذابیت های این نرم افزار این است که می توانید موزیک دلخواه و یا ضیط شده خود را روی اون قرار داده و ویدیوی خود را تکمیل کنید.

البته از طریق این نرم افزار می توان مواردی را که می سازید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید.

 

Game center»

 

یکی از مواری که حتما برای یک gamer  مهم و با ارزش است ذخیره کردن مراحل بازی است که اپلیکیشن game center برای این کار در این سیستم عامل طراحی شده است.

به هر دلیلی مثل اتمام شارژ تبلت یا دستگاهتون ممکنه مراحل بازی که تا کنون ذخیره کرده اید از دست برود اما با استفاده از این نرم افزار قادر به ادامه دادن به بقیه مراحل خود در بازی هستید.

البته این اپلیکیشن بیشتر برای بازی های آنلاین طراحی شده است و با ورود به بخش تنظیمات می توانید وارد این نرم افزار شده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

حال زمانی که وارد یک بازی می شوید در بالای صفحه به شما اعلام می شود که روند بازی توسط game center  در حال ذخیره سازی است.

بعد از رها کردن بازی توسط هر دستگاه ios  قادر هستید تا به ادامه مسیر بازی بپردازید.

برای این کار پس از رها کردن بازی و دوباره راه اندازی اون به بخش game center  رفته و با انتخاب بازی مورد نظر خود به ادامه بازی بپردازید فقط این نکته را هم فراموش نکنید که بازی باید از قبل روی دستگاه شما نصب شده باشد.

 

apple-iphone-3gs-02

 

Gtask HD »

همیشه این که بتوانید حساب های کاربری خود را در سیستم عامل های ios  با حساب های گوگل مطابقت و همگامسازی کنید یکی از دغدغه های اصلی کاربران این نوع سیستم عامل بوده و هست اما اکنون با استفاده از این نرم افزار قادر به انجا این کار هستید.

این نرم افزار حساب کاربری شما در گوگل را با تقویم ios همگام سازی میکند.

رمانی که شما تغییراتی را در حساب کاربری خود در گوگل وارد میکنید کافیست تا با زدن عبارت synk  دو تقویم را با یکدیگر هماهنگ کنید.

 

 

 

Documents 5»

معمولا برای اینکه شما بتوانید فایل های متنی با فرمت های گوناگون رو بخونید باید برای هرکدام از این فرمت ها یک نرم افزار خاص خود را نصب کنید .

اما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید تا تام فرمت های ممکن از قبیل word   ,  pdf و .. را بخوانید و باز کنید.البته یکی از ویژگی های مهم دیگر این نرم افزار این است که می تواند فرمت های مختلف عکس  و فیلم را نمایش دهد.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید