برسی دو بازی watch dogs و Were is my water: - تکفارس 
برسی دو بازی watch dogs و Were is my water: - تکفارس 

برسی دو بازی watch dogs و Were is my water:

عرفان رحیمی
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 20:45
برسی دو بازی watch dogs و Were is my water: - تکفارس 

 

 

چند روزی است که از انتشار بازی پر هیجان watch dogs می گذرد و توانسته نظر و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

شخصیت اصلی این بازی یک هکر حرفه ای است که شما در این بازی اون رو کنترل می کنید.

داستان بازی در یکی از شهر های امنیتس به اسم شیکاگو اتفاق می افتد و این در حالی است که سران شهر به تازگی سیستم کامپیوتری به نام CTOS  راه اندازی کرده اند و شخصیت این بازی سعی دارد اختلالهای عظیمی را در این سیستم کامپیوتری ایجاد نماید.

این سیستم به تمام وسایل و سیستم های الکترونیکی سهر شیکاگو متصله و از طریق هک اون می توان به تمام سیستم ها دسترسی پیدا کرد و خساران زیادی به دولت این کشور وارد نمود. البته با هک کردن این سیستم می توان کنترل چراغ های راهنمایی را به دست گرفت و با ایجاد هیاهو و ترافیک در شهر موجب آشوب و جلوگیری از تعقیب گروههای امنیتی برای دستگیری شما نمود.

یکی دیگر از جذابیت های اصلی این بازی هک کردن پل های الکترونیک است و می توان کنترل بالا و پایین بردن این پل ها را به دست گرفت.

بازی به سبک open world  طراحی شده و به صورتی است که تمام شهر شیکاگو در دستان شماست و این بازی آنقدر دارای ماموریت های جانبی است که ساعت ها شما رو مشغول خودش می کند و شما با فکر خود باید ماموریت هایی را که برای این هکر تعیین می شود را به نحو احسنت برنامه ریزی و اجرا نمایید.

images (1)

 

البته تمام دوربین های مدار بسته در این بازی هم با هک کردن قابل دسترسی هستند. سعی شده در ساخت این بازی از کنسول های گرافیکی نسل هشتم به خوبی استفاده شود و کاربران تجربه متفاوت و دیگری را بر روی این کنسول ها تجربه کنند و این بازی برای همه کنسول های نسل هفتم و نسل هشتم منتشر شده است.

چند وقتی است که نسخه جدید بازی Were is my water هم که کاربران اندرویدی به اون بسیار علاقه مند اند منتشر شده.

 

images

دیزنی سعی کرده با حفظ همون استایل و شیوه قبلی بازی جذابیت اون رو حفظ کنه و با اضافه کردن مکان هایی مثل ساحل و کارخانه صابون سازی به جذابیت اون اضافه کنه.

در این بازی با هر روشی که به فکرتان می رسد بایدآب را به تمساح برسانید و با پیچ و خم های بازی دست و پنجه نرم کنید.

جالب توجه است که این بازی جدید از ۴۰ مرحله تشکیل شده و برای سیستم عامل های اندروید و ios و ویندوز۴ هم عرضه شده است.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.