اینتل با ابزار پوشیدنی خود با بیماری پارکینسون مبارزه می کند: - تکفارس 
اینتل با ابزار پوشیدنی خود با بیماری پارکینسون مبارزه می کند: - تکفارس 

اینتل با ابزار پوشیدنی خود با بیماری پارکینسون مبارزه می کند:

عرفان رحیمی
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - 18:46
اینتل با ابزار پوشیدنی خود با بیماری پارکینسون مبارزه می کند: - تکفارس 

 

 

همه با تا حدودی با بیماری سخت پارکینسون اشنا هستیم و به طور معمول افراد در سن ۶۰ سالگی به این بیماری مغزی که از درگیری های عصبی ناشی می گردد روبه رو می شوند و سبب بروز لرزش های شدید در اعضای مختلف بدن می گردد.

اما جالب اینجاست که در جایی که پزشکان مختلف با تلاش فراوان و تحقیقات خود نتوانستند که درمان قطعی برای این بیماری فرآهم کنند و البته راه هایی برای پیشگیری آن یافته اند اما شرکت اینتل توانسته است با ابزار پوشیدنی خود از این بیماری دوری کند.

اما این شرکت چگونه کمک فراوانی برای بهبود این بیماری می کند ؟

ابزاری وجود دارد که انسان های دارای ای بیماری آن را می پوشند و البته که این لباس هوشمند به سنسورهای مختلفی متصل است و در نهایت روی یک ساعت هوشمند اطلاعات گوناگونی از قبیل نحوه حرکت و میزان ارتعاش ها و لرزش های بیماران را نمایش می دهد و همچنین میزان خواب و خلاصه هر آنچه که یک پزشک به طور دقیق باید آن ها را بداند روی این ساعت هوشمند نمایان می شود .

پزشکان برای اینکه بتوانند با سرعت بالاتری به بهبود این بیماری برسند باید اطلاعات دقیقی از این موارد گفته شده داشته باشند تا بتوانند هر چه سریعتر اقدامات خود را عملی کنند که خوب این اطلاعاتی که از طریق لباس هوشمند اینتل به ساعت هوشمند و در آخر هم به پزشکان منتقل می گردد خود بسیار مفید برای اتمام و تکمیل تحقیقات پزشکان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.