Play station now  بهتر از آن چیزی است که انتظار می رفت: - تکفارس 
Play station now  بهتر از آن چیزی است که انتظار می رفت: - تکفارس 

Play station now بهتر از آن چیزی است که انتظار می رفت:

عرفان رحیمی
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - 18:49
Play station now  بهتر از آن چیزی است که انتظار می رفت: - تکفارس 

 

 

از زمانی که نسخه بتا یا آزمایشی نسخه جدید این دستگاه کهنه کار برای طرفداران خودش منتشر شده است سر و صدای زیادی را به راه انداخته و هرچند بحث روی قیمت آن به خوبی مورد توافق همه نیست ولی باز این حال بهتر از آن چیزی شده که انتظار می رفت.

اما برای استفاده از ps now  همه آنچه که شما نیاز دارید یک ps4 و یک حساب psn است که البته نیاز  به یک حساب کاربری و کارت اعتباری دارید.

پس از ورود به حساب کاربری می بایست هر بازی را که می خ.اهید به صورت آنلاین بازی کنید انتخاب کنید که البته آن ها در منوی اصلی قرار دارد و یا اینکه شما می توانید آن ها را بهصورت بازی های اجاره ای و با قیمتی نسبتا مناسب بازی کنید.

اما کسانی که با این تکنولوژی کار کرده اند می دانند که بازی با ps now یک تجربه متفاوتی را برای شما بوجود می آورد و البته در بازی های جنگی و رانندگی محیط متفاوتی را تجربه خواهید کرد .

 

images (2)

 

اما این نسخه آزمایشی هنوز بسیار خام است و باید هم از نظر هزینه ها و هم کیفیت بازی ها بیشتر روی آن کار شود اما خوب شاید در آینده این نسخه از ps برای طرفداران خود خبر های خوشی داشته باشد.

البته صحبت های زیادی هم در مورد پشتیبانی های این شرکت شده و سونی گفته است که از ps3  ودیگر نسخه های ps  هم پشتیبانی های فراوانی را انجام می دهد و البته این نکته را هم باید یاد آور شد که در صنعت بازی سازه شرکت مایکروسافت هنوز باید خیلی از نقوص و کاستی های خود را برطرف کند تا بتواند در این حیطه از غول بازی یعنی سونی پیشی بگیرد.

 

 

 

 

 

 

منبع : برگرفته از بزرگراه رایانه

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید