معرفی تکنولوژی جدید برای شناسایی بدافزارها: - تکفارس 
معرفی تکنولوژی جدید برای شناسایی بدافزارها: - تکفارس 

معرفی تکنولوژی جدید برای شناسایی بدافزارها:

عرفان رحیمی
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - 18:52
معرفی تکنولوژی جدید برای شناسایی بدافزارها: - تکفارس 

 

 

بدافزار های اینترنتی از آن دسته از بد افزارهایی هستند که قدرت نفوذ و اثر گذاری آن ها بسیار بالا و بعضا سبب نابودی قسمت های سخت افزاری هم می شود و در همین راستا کارشناسان امنیت اطلاعات کامپیوتری از تولید یک تکنولوژی پیشرفته حفاظتی خبر می دهند که این امر قادر است تا ۱۰۰ درصد روی بدافزار ها تاثیر گذاشته و آن ها را از میان بردارد.

البته این موضوع یک فناوری ترکیبی است که سبب شده است تا علاوه بر اینکه روی قدرت تخریب بدافزار ها تاثیر گذارد باعث شود تا برنامه های آنتی ویروس را هم تحت تاثیر خد قرار دهد و این امر از کند شدن سرعت و عملکرد رایانه ها خبر می دهد .

نام این تکنولوژی پیشرفته XMT نام دارد که قرار است از الان به بعد در قلب نرم افزار های ضد ویروس قرار بگیرد و کمک شایانی را به بحث نابودی ویروس های کشنده داشته باشد.

اما از کاربردهای مهم این تکنولوژی ایده آل می توان به شناسایی زود هنگام و پاکسازی سریع ویروس ها و همچنین جلوگیری به نفوذ بد افزار ها به درون سیستم و استفاده از قدرت و سرعت اینترنت برای حملات اینترنتی و پوشش سریع حفره های امنیتی جدید و…

 

images (3)

 

اما به گفت یکی از صاحب امتیاز های این تکنولوژی به نام پاندا سکیوریتی در قالب فناوری ابر از این امر اسفاده می کند تا بتواند برای حفره های امنیتی خود راه چاره ای را انتخاب کند.

اما بهترین مراکز تست نرم افزار های ضد ویروس در سراسر دنیا توانسته اند که با تست این نرم افزار های آنتی ویروس پی به این موضوع ببرند که تمام آن هایی که به تکنولوژی XMT مجهز هستند می توانند تا ۱۰۰ درصد بد افزار ها را شناسایی و آن ها را نابود کنند .

 

 

برگرفته از: بزرگراه رایانه

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.