نسخه جدید نرم افزار ابری پاندا منتشر شد: - تکفارس 
نسخه جدید نرم افزار ابری پاندا منتشر شد: - تکفارس 

نسخه جدید نرم افزار ابری پاندا منتشر شد:

عرفان رحیمی
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - 18:58
نسخه جدید نرم افزار ابری پاندا منتشر شد: - تکفارس 

 

 

شما با سری نرم افزار های امنیتی شرکت پاندا آشنا هستید و می دانید که این شرکت تخصص خاصی را در زمینه ساخت و پیاده سازی انواع نرم افزارهای ضد ویروس دارد.

این شرکت در نسخه جدید خود از جدیدترین نرم افزار خود یعنی panda cloud office protection توانسته از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های ضد ویروس برای سیستم های شبکه ای را در نظر بگیرد.

یکی از ویژگی هیا مهم این نرم افزار پیشرفته این است که مدیریت و سازماندهی شبکه را بیشتر کرده و با قدرت بیشتری می توان به مدیریت شبکه پرداخت.

اما یکی از تغییرات مهم در این نرم افزار نسبت به نسخه های قبلی خود امر اضافه شدن یک لایه امنیتی برای ایجاد هر چه بیشتر کنترل های امنیتی و سیستمی است که نام آن panda cloud cleaner نام دارد.

این ابزار بسیار قدرتمند ابزاری مناسب برای حذف آلودگی های سخت و پیچیده کامپیوتری است که مدیران شبکه های بزرگ کامپیوتری می توانند با استفاده از آن شبکه و سیستم های مشکوک را شناسایی کرده و آن را از کل سیستم حذف و یا اینکه اگر قابل پاکسازی داشته باشد آن را ویروس یابی و پاکسازی کنند.

گفته شده است که این نرم افزار قدرت مند پاندا برای کنسول های مدیریت شبکه و همچنین امنیت هر چه بیشتر نرم افزار ها طراحی شده اند.

 

PCOP-265x145

اما از قابلیت مهم این نرم افزار می توان به : توزیع در شبکه های بدون اینترنت و همچنین قابلیت های نصب در محیط های مجازی و قابلیت کنترل دسترسی های سازمانی به اینترنت و کنترل تمامی پورت های ارتباطی سیستم ها و… اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است که این نسخه دارای یک موتور بسیار قدرتمند شناسایی بدافزار می باشد که برای پوشاندن حفره های امنیتی بسیار مناسب می باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.