بلک بری هم به جمع رکورد داران میپیوندد - تکفارس 
بلک بری هم به جمع رکورد داران میپیوندد - تکفارس 

بلک بری هم به جمع رکورد داران میپیوندد

محمد قویدست
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 11:51
بلک بری هم به جمع رکورد داران میپیوندد - تکفارس 

بلک بری با انتشار سیستم عامل جدید و معرفی دستگاه های جدیدش و با تکیه بر سیاست های مدیر جدید این شرکت جان چن، امیدوار بود بتواند از منجلابی که چند سال اخیر او را اثیر خود کرده است فرار کند. فروش بسیار نا امید کننده ی محصولات قبلی بلک بری کم کم این تفکر را در بسیاری از مغز ها پرورانده بود که بلک بری به خاطره ها خواهد پیوست. اما اخبار جدید این شرکت مبنی بر فروش جدید ترین تلفن هوشمند این شرکت، Blackberry Passport حکایت از این دارد که غول کانادایی دنیای QWERTY ها هنوز در حال نفس کشیدن است.

آتش فشان نیمه فعال و یا آتش زیر خاکستر. هر دو لقب بسیار مناسبی برای بلک بری میباشند. رقبا مدتی بود که نام بلک بری را از جمله تهدیدات وارده بر خود حذف کرده بودند اما فروش ۲۰۰۰ عددی این گوشی تنها در روز بعد از معرفی حکایت از قدرت نهفته ی بلک بری و سیاست های درست جان چن ندیر عامل آسیایی و خوش فکر این شرکت دارد.

خود جان چن بر این عقیده بود که پاسپورت رقیب پرچم داران اندرویدی و یا آیفون نیست بلکه مختص مدیران و بازرگانان فعال تجاری است اما فروش بسیار خوب این دستگاه نشان از علاقه ی بسیار زیاد مردم به طراحی غیر معمول و زیبای بلک بری در کنار مشخص افزاری بسیار قوی دارد.

از جمله مشخصات سخت افزاری بسیار خوب این دستگاه میتوان به یک باتری ۳۴۵۰ عظیم اشاره کرد که با توجه به سیستم عامل بسیار سبک و بهینه ی بلک بری میتواند تا دو روز به طور مداوم کار کند. صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، دوربین ۱۳ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال، فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی و شیشه گوریلا گلس ۳ از دیگر مشخصات بسیار خوب این دستگاه خاص است.

با اینهمه بسیاری فکر میکردند فروش دو هزار عدید این دستگاه مختص مدیران بزرگ سراسر جهان است اما ساعاتی پیش موجودی انبار سایت Blackberry Shop دوباره به پایان رسید. آیا پاسپورت میتواند مانند گذشته های نه چندان دور تهدیدی برای پرچم داران اندرویدی و یا همتایی اپلی خودش باشد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.