تحولات در آنتن های هوایی بدون ارتفاع: - تکفارس 
تحولات در آنتن های هوایی بدون ارتفاع: - تکفارس 

تحولات در آنتن های هوایی بدون ارتفاع:

عرفان رحیمی
۱۷ مهر ۱۳۹۳ - 12:42
تحولات در آنتن های هوایی بدون ارتفاع: - تکفارس 

 

امروزه با گسترش تکنولوژی های بی سیم سیستم های بلوتوث و WIFI می توانند به آنتن های اتومبیل ها متصل گردد با گسترش هر چه بیشتر فناوری نوع جدیدی از انتن ها به زودی جای خود را در اتومبیل های ما باز خواهد کرد.البته این سیستم با ابتکار یکی از اتومبیل های هوشمند گسترش یافته است.

این سیستم هوشمند در آنتن ها نه تنها ارتباطات رادیویی و فرکانس های آن را ساپورت می کنند بلکه از سامانه های ناوبری و ماهواره ای هم پشتیبانی می کنند.

اما کارآیی اصلی این آنتن های هوشمند از این قرار است که سبب این موضوع می شود که اطلاع رسانی های لازم از جمله خطرات و مسیر و… را در اختیار راننده قرار می دهد تا با تمرکز و دقت بیشتری به رانندگی بپردازد.

البته که برای این مصارف گفته شده یکی از مواردی که حتما باید از آن پشتیبانی گردد پهنای باند بالاییست که حتما باید دارا باشد.برای اطمینان از امکانات این نوع از آنتن ها  یک نوع مرکزی آن تعبیه شده است که میزان کاربری را چند برابر می کند.

آنتن های ارتعاش:

نوع جدیدی از انتن توسط شرکت BAE systems تولید شده است که این موضوع باعث می شود که هواپیماهای تازه ساخته شده بیشتر آیرودینامیک باشند البته رسیدن به پهنای باند بالا در این سیستم ها بدون تغییر و دستکاری در سرعت خواهد بود.

 

 

 

images

 

برگرفته از : به روز

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.