۲۴ مهر ماه را به خاطر بسپارید؛ آیپد های جدید در راهند - تکفارس 
۲۴ مهر ماه را به خاطر بسپارید؛ آیپد های جدید در راهند - تکفارس 

۲۴ مهر ماه را به خاطر بسپارید؛ آیپد های جدید در راهند

محمد قویدست
۱۷ مهر ۱۳۹۳ - 14:22
۲۴ مهر ماه را به خاطر بسپارید؛ آیپد های جدید در راهند - تکفارس 

پس از مراسم چندی پیش اپل و معرفی نسل جدید آیفون همه منتظر مراسم بعدی و آیپد های جدید این شرکت بودند که چندی پیش اپل رسما تاریخ مراسم جدید خود را منتشر کرد. در طی دعوت نامه ی اپل در ۲۴ مهر ماه طی مراسمی در سالن همیشگی مراسمات اپل برگزار خواهد شد که در آن از اسل جدید آپید رونمایی میشود. آپید مینی جدید و همچنین نسخه ی ارتقا یافته ی آیپد ایر دستگاه هاییست که بنا بر شایعات قرارا است معرفی شوند. حال انتشار عکس هایی از آیپد ایر جدید مارا با نمای ظاهری کلی این محصول بیشتر آشنا میکند.

اگر نگاهی به آیپد نسل یکم تا کنون بیاندازید همواره در طی آپدیت های گوناگون در طراحی و سخت افزار این دستکاه, شامل قدرتمند تر شدن و زیبایی هرچه بیشتر نسبت به نسل قبل بوده ایم.

نسل اول آیپد یک دستگاه با حاشیه ی بسیار زیاد در اطراف صفحه نمایش, وزن بالا و قطر زیاد همچنین فاقد دوربین! به حدی که بسیاری آن را یک آیپاد بزرگ شده میدانستند. کمتر کسی فکر میکرد که اپل بتواند با تولید محصولی این چنین بازار را تحت تاثیر قرار دهد یا به عبارت بهتر انقلابی بر پا کند. اما با پیشرفت این دستگاه و اضافه شدن دوربین مکالمات ویدئویی و دوربین پشت و همچنین بهبود طراحی در هر نسل شاهد رشد روز افزون این دستگاه بودیم.

چند روزبی بیشتر به ۲۴ مهر ماه نمانده است است و نسل جدید تبلت اپل  نیز قرار است در این روز معرفی شود.احتمالا شاهد ورود تاچ آی دی و یا همان حسگر اثر انگشت به همراه سی پی یو جدید با تراشه ی بکار رفته در آیفون ۶ و همچنین بهبود هایی در طراحی رو به رو باشیم. کسی انتظار ندارد رزولوشن چشم گیری برای نسل جدید آیپد در نظر گرفته شده باشد و احتمالا نیز همین گونه است. مخصوصا بعد از معرفی آیفون ۶ با همان رزولوشن دیگر همگان فکر رزولوشن های بالا و پا به پای رقیبان اندرویدی را نمیکند.

شاید بتوان آیپد را محصولی دانست که به خوبی از دست لو دهندگان و افشا گران دنیای فناوری در امان مانده است. به خصوص با سابقه ی نه چندان جالب گوشی های اپل در لو رفتن شکل ظاهری و مشخصات سخت افزاری میتوان اینگونه برداشت کرد که اپل به خوبی از اطلاعات آیپد هایش محافظت میکند و یا شاید لو دهندگان علاقه ای در حد آیفون ۶ در باره ی این دستگاه ها ندارند.

چندی پیش عکس هایی از آیپد بزرگتر جدید که احتمالا با نام آیپد ایر۲ عذضه خواهد شد در فضای مجازی منتشر شده که در این عکس ها تفاوت چندانی با نسل قبل دیده نمیشود. همچنین با توجه به ساختار یک پارچه ی بدنه ی پشتی این دستگاه, به احتمال زیاد عمس ها متعلق به نسخه ی وای فای تبلت جدید اپل میباشند. همچنین حضور حسگر اثر انگشت در آن به طور واضح دیده میشود.

به گفته ی منبع منتشر کننده ی این عکس ها, تبلت جدید اپل از ضخامت ناچیزی برخوردار است که به همین دلیل دکمه ی معروف قطع صدا و قفل چرخش در این دستگاه دیده نمیشوند. در ادامه شما را به دیدن عکس های مذکور دعوت میکنیم.

 

123 1234 12345

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.