نگاهی به Samsung Galaxy Note 4 : - تکفارس 
نگاهی به Samsung Galaxy Note 4 : - تکفارس 

نگاهی به Samsung Galaxy Note 4 :

عرفان رحیمی
۲۳ مهر ۱۳۹۳ - 09:48
نگاهی به Samsung Galaxy Note 4 : - تکفارس 

 

این محصوا یکی از جدیدترن محصولاتی است که معمولا برای اولین بار در نمایشگاه های معروف همچون E3 به نمایش گذاشته می شود و عیب و ایراد های این گونه دستگاه ها به خوبی مورد بررسی و بحث قرار می گیرد و اگر مشکلاتی دارا می باشد توسط گروه خاصی تعیین می گردد و در نسخه های نهایی به رفع و رجوع آن ها می پردازند.

در سال گذشته شاهد ساخت مدل Note 3  بودیم البته برای اینکه نتایج حاصل از نسخه جدید را ببینیم باید سر و صدای ناشی از S5 فرونشیند.

اما یکی از مواردی که این شرکت قصد دارد برای جذب بازار انجام دهد این است که اندکی زودتر از iphone6 به بازار عرضه خواهد شد و همین موضوع باعث می شود تا طرفداران دیگر برنده ها هم حداقل سری به این مدل جدید سامسونگ بزنند و قصد خرید ن را داشته باشند و خوب درنهایت میزان فروش این مدل در برابر برنده ای دیگر مثل اپل بیشتر خواهد شد.

اما یکی دیگر از مواردی که در این سری از گوشی ها رعایت می شود رنج اینچ صفحات می باشد که از ۵.۵  تا ۶.۵ متغیر خواهد بود اگر چه کارشناسان میزان تعادلی آن را ۵.۷ در نظر گرفته اند.

اما شایعاتی هم در مورد این گوشی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد قرار داد خود را با نمایشگر های super Amoled کنسل کند و رو به سوی نمایشگر های PLS LCD بیاورد که خوب البته این حرف ها شایعاتی بیش نیست  و هنور دز این باره خبر دقیقی منتشر نشده است.

اما یکی دیگر از شایعاتی که زیاد در این مورد مطرح شده که در سری جدیدNote قرار است تا از صفحه های منحنی استفاده شود که این امر باعث شده تا کناره های گوشی خم شود و شما به راحتی بتوانید از کنار  گوشی به خواندن پیامک های خود بپردازید و دیگر لازم نباشد تا از قابهای محافظ برای حفظ گوشی خود استفاده کنید.اما از جمله گفته های زود هنگام در مورد Note4 این است که دارای صفحه منحنی شکل می باشد و البته در مورد قیمت آن هم هنوز نظر قطعی داده نشده است.

برگرفته از : به روز

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید