مقایسه چند ساعت هوشمند: - تکفارس 
مقایسه چند ساعت هوشمند: - تکفارس 

مقایسه چند ساعت هوشمند:

عرفان رحیمی
۲۸ مهر ۱۳۹۳ - 12:38
مقایسه چند ساعت هوشمند: - تکفارس 

 

می توانیم سال ۲۰۱۴ را با توجه به اینکه در صنعت ساخت ساعت های هوشمند اتفاقات جالبی را رصد کردیم سال ساعت های هوشمند نام داد.

شاید بهره برداری و استفاده از این ساعت های هوشمند هنوز فراگیر نشده و حتی همه برند های مطرح هم هنوز سراغ ساخت و انبوه سازی این ساعت های هوشمند نرفته اند ولی به زودی شاهد افزایش استفاده از این موبایل ها درسراسر دنیا خواهیم شد.

 

اما بیاید دومدل از جدیدترین مدل های دو برند مطرح تکنولوژی را بررسی کنیم که این دو مدل شامل دو مدل sw2   و GALAXY GEAR است.

اما اول بریم سراغ مدل sw2 که این مدل دارای ۴۱ میلیمتر عرض و حدود همین انداز هم ارتفادع دارد و همچنین دارای یک صفحه مربعی شکل می باشد.

اما geare 37 و ۵۷ میلی متر ابعاد اون است که خوب با یک مقایسه ساده می فهمیم که ابعاد و ضخامت های SW2 کمی بهتر است.

اما یکی دیگر از تفاوت هایی که باید به آن توجه نمود این است که بند ساعت هوشمند SW

قابل تعویض است اما بند GEAR را نمی توان تعویض نمود. جنس SW2 از نوع آلومینیومی و GEAR از نوع استیل ضد زنگ می باشد.همچنین هر دوی این ساعت های هوشمند دارای قالبلیت تاچ می باشند و می توانید به صورت لمسی با این ساعت ها کار کنید.

همچنین صفحه نمایش هر دوی این ساعت ها از نظر اندازه تقریبا یکسان هستند.

 

Capture

 

اما از نظر سازگاری با سیستم عامل های گوشی های هوشمند SW2 داری قابلیت بالاتری نسبت به GEAR می باشد و می تواند با انواع سیستم عامل های اندرویدی نسخه های بالا هم ارتباط برقرار کند.

هر دوی آن ها دارای قابیلت ارتباطی بلوتوث می باشند ولی از نظر به روز بودن GEAR بالاتر است.

هر دوی این گجت هوشمند قابلیت نمایش هشدارها و پیام های مربوط به دستگاه و پیام های ارسال شده را دارا می باشند.

همچنین در مصرف باتری و عمر باتری نمی توان این دو را با یکدیگر مقایسه کرد چون کارایی آن ها نسبت به هم کاملا مجزا و متفاوت است.اما اگر بخواهیم یک تخمین بزنیم باید گفت SW2 مقدار زمان بیشتری نسبت به GEAR  انرژی باتری را در خود نگه می دارد و این امر یکی از دلایلش استفاده از صفحه نمایش OLED است.

اما GEAR  قابلیت تماس های تلفنی را نیز دارا می باشد .

در جلوی GEAR دوربین ۱.۹ پیکسلی به کار رفته است  و این امر خود یکی از برترین های این ساعت هوشمند است.

و به عنوان آخرین مقایسه باید گفت SW2 دارای خاصیت کاملا ضد آب می باشد ولی در مورد GEAR این خاصیت به این صورت است که اگر فقط روی آن آب بریزد مشکلی پیش نمی آید ولی نمی توانید آن را به طور کامل درون آب ببرید.

برگرفته از : به روز

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید