بررسی کارت گرافیک msi : - تکفارس 
بررسی کارت گرافیک msi : - تکفارس 

بررسی کارت گرافیک msi :

عرفان رحیمی
۵ آبان ۱۳۹۳ - 09:00
بررسی کارت گرافیک msi : - تکفارس 

چندی پیش یکی از بهترین کارت گرافیک ها به نام Geforce GTX770 که از کمپانی nvidia معرفی شده است عرضه شد که درهمین مدت کوتاه توانسته به مقدار زیادی توجه افراد را به دلیل کارآیی زیاد به خود جلب کند.
این نوع از کارت گرافیک در بین نوع های معروف برای گیمر ها از نظر هزینه بسیار مناسب تر است .
البته این کارت گرافیک از تراشه های بسیار مشابهی در GTX680 بهره می برد و شاید اگر بخواهیم تفاوت های آشکاری را برای GTX770 در برابر نوع های بسیار قوی تر در نظر بگیریم می توان به فرکانس حافظه بالا اشاره کرد.
در میان یک نظر سنجی که در یکی از وبسایت های معروف انجام گرفته است کارت های گرافیک GTX770 gaming و GTX770 از کمپانی msi توانسته است رتبه های بسیار بالایی را در زمینه قدرت و بهبودی و کیفیت کسب کند که این موضوع خود بسیار امر مهمی در انتخاب چنین کارت گرافیک هایی برای استفاده های گرافیکی سنگین در قبال یک هزینه مطلوب را گواهی می دهد.
کارت گرافیک GTX770 gaming توانسته است با استفاده از خنک کننده های اختصاصی و قدرت مند و در عین حال بی صدا استفاده کند که این موضوع خود انتخاب بسیاری از gaming ها را به خود جلب می کند.
از جمله دیگر ویژگی های مهم خنک کننده های این نوع از کارت های گرافیک می توان به تیغه های خاصی اشاره کرد که توانسته جریان هوا را به خوبی در بین آن رد و بدل کند و این خود عامل مهمی در طول عمر کارت می گردد.
در ساخت این نوع محصول خاص شرکت msi از بهترین کیفیت تحت استاندارد نظامیmilitary class 4 قرار دارند به این معنی است که در تست این نوع دیوایس از سخت ترین تست های نظامی استفاده شده است که خوب البته توانسته به خوبی و با نمره بسیار بالا سربلند از این تست دشوار بیرون بیاید و در نهایت به همراه این نوع کارت های گرافیک gaming نرم افزاری عرضه شده است که بتوان سه حالت را از میان آن انتخاب نمود.
البته در کارت گرافیک GTX770 Lightning نیز از همان قطعات بسیار استاندارد که تحت استاندارد نظامی است استفاده شده است که این موضوع باعث شده است تا طول عمر بسیار بالایی را برای این مدل به همراه داشته باشد.

 

MSI-GeForce-GTX-770-Gaming

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.