برنامه های ضروری برای تبلت ها: - تکفارس 
برنامه های ضروری برای تبلت ها: - تکفارس 

برنامه های ضروری برای تبلت ها:

عرفان رحیمی
۲۹ آبان ۱۳۹۳ - 18:44
برنامه های ضروری برای تبلت ها: - تکفارس 

 

تبلت هایی که امروزه به این همه کارآیی در سراسر دنیا در حال استفاده کردن است اگر با وجود امکانات پیشرفته از برنامه های کاربردی خوبی روی آن استفاده نشود نمی تواند پاسخگوی خوبی برای موارد کاری ما باشد. بنابر این باید با نوع برنامه ای که می خواهید مطابق کارکرد خود روی تبلت مورد نظر نصب کنید آشنایی کامل داشته باشید.

Scribd

شاید شما در روز در دانشگاه خود و یا …. با کتابهای گوناگونی روبرو شوید و به مطالعه و بررسی آن ها بپردازید اما باید گفت این برنامه یک کتابخانه دیجیتال می باشد که به راحتی هر چه تمام تر و سریع می توان با پرداخت ۸٫۹۹ دلار به بیش از نیم میلیون کتاب دسترسی یافت و البته کل کاربرانی که از این اپلیکیشن برای دسترسی آسان به انبوهی از کتابها استفاده می کنند به بیش از ۸۰ میلیون نفر می رسد. در این راستا شما می توانید انواعی از کتاب ها از علمی و تخیلی گرفته تا شعر و نثر و… به یافتن بهترین نوع کتابها پرداخت و به مطالعه آن ها پرداخت.

توسط جست و جویی که در این نرم افزار موجود می باشد به راحتی می توانید دسته مورد نظر خود را بیابید و به کند و کاو درون جدیدترین کتابها بپردازید البته میزان استفاده از این امکان به مدت یک ماه رایگان است و درصورتی که می خواهید بیشتر از امکانات آن استفاده کنید باید هزینه نام برده شده را بپردازید.شما همچنین می توانید پس از مطالعه کتاب ها را به صورت آفلاین دانلود و استفاده کنید.البته قابلیت به اشتراکگذاری کتاب ها و مقالات با دوستان خود هم وجود دارد.

Clear

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی یاشید که برای کارهای روزانه خود احترام قائل است و همیشه سعی میکند تا آن ها را فراموش نکند و به ترتیب از ابتدای روز که بیدار می شود تا انتهای شب که به خواب می رود کارهای خود را به نحو احسنت انجام دهد بنابراین استفاده از این نرم افزار می تواند در لیست کردن کارهای روزمره مفید و سودمند باشد البته در این مسیر نرم افزار های متفاوتی برای سیستم عامل های مختلفی ارائه شده است اما خوب این مورد هم یکی از ساده ترین و بهترین نوعی است که باید به آن اشاره کرد. از جمله ویژیگ های مهم این نرم افزار این است که می توانید با استفاده از تغییراتی که در رنگ و تم های پس زمینه ایجاد می کنید برنامه های خود را بهتر سازمان دهید و این موضوع خود جذابیت هایی را برای شما به همراه دارد و بهتر می توانید برای انجام امور خود مدیریت داشته باشید.

Real calc

بسیاری از نرم افزار هایی برای حساب و کتاب وجود دارد اما یک نوعی که هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر کارکرد مورد پسند کاربران بوده است استفاده از ماشین حساب مهندسی و آسان real calc می باشد که التبه باید به این نکته توجه کرد که ممکن است برای تبدیل درجه به رادیان مشکلاتی را داشته باشید که با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید این کار را بهتر و در زمان کمتری انجام دهید.بنابر این اگر نمی خواهید تا پول زیادی برای خرید یک ماشین حساب مهندسی دهید و نگران خرابی دستگاه خود و یا تمام شدن باتری و… باشید این نرم افزار می تواند گزینه مناسبی برای ما در جهت استفاده مهندسی باشد.

 

Studious

شاید یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان این باشد که یا زمان کلاس خود و یا امتحان و یا فرجه و… را فراموش کنند و بعدا یادشان افتد که فلان کلاس را از دست دادند برای اینکه این موضوع اتفاق نیافتد می توان از این نرم افزار برای اینکه چنین مشکلاتی بوجود نیاید استفاده کرد و با تنظیم آن و همچنین هشداری که برای کارهای خود تنظیم می کنید از انجام امور خود عقب نمی مانید و به همه ان ها می رسید چون این نرم افزار سبب یادآوری مداوم کارها و برنامه های متفوت در طول روز می شود.

Self restraint

شاید بعضا شده که شما در حال استفاده از تبلت و یا گوشی هوشند خود هستید و مدام برای شما پیامهای مختلف از شبکه های اجتماعی و ایمیل و پیام و غیره می آید و در حال کارکردن حواس شنا را پرت می کند و مجبور می شوید به جای خواندن مطلب مورد نظر در فایل  pdf خود در تبلت به پاسخ دادن با افراد مختلف در مکان های گوناگون باشید که خوب این مورد بسیار آزاد دهنده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید یک بلاک را برای هر سرویسی که تمرکز شما را زیر سوال می برد بوجو آورید و باعث گردد تا با کنترل کردن پیام ها و تنظیم زمان از یک زمان به بعد برای شما این سرویس ادامه یابد و تمرکز شما را به هم نزند البته این نرم افزار رایگان و اپن سورس بوده و نگران پرداخت هزینه برایش نباشید.

برگرفته از: بزرگراه رایانه

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید