در بالاترین نتایج گوگل قرار بگیرید:(قسمت دوم) - تکفارس 
در بالاترین نتایج گوگل قرار بگیرید:(قسمت دوم) - تکفارس 

در بالاترین نتایج گوگل قرار بگیرید:(قسمت دوم)

عرفان رحیمی
۹ آذر ۱۳۹۳ - 11:33
در بالاترین نتایج گوگل قرار بگیرید:(قسمت دوم) - تکفارس 

 

یک مدیر وبسایت باید برای سایت خود ارزش قائل شود و مدام در حال به روزرسانی و مطابقت دادن با نیازهای کاربران خود باشد .یکی از این ابزارهای webmaster tool نام دارد که سرویسی است که شرکت گوگل ارائه می دهد و برای بالا بردن سئوی سایت باید از این راه اقدام کرد.

این ابزار قدرتمند یک پلتفرمی است که برای وبمستران محیطی را فرآهم می کند تا میزان خطاها را برای مدیران لیست می کند تا بدانند با چه روشی عمل کنند تا بهتر بتوان ساختار سایت را به سمت سئوی بالاتر هدایت کرد.

نگهداری و مراقبت منظم و دائمی:

زمانی که سایت شما ساخته می شود باید روی سئو که یک فرآیند رو به جلو است و زمانی که سایت خود را توسعه می دهید مسائلی وجود دارد باید آن را برای بالا بردن رتبه خود در نظر بگیرید.یکی از مهمترین عواملی که در کل دنیا و در تمامی سایت ها مطرح است موضوع سرعت لود صفحات است که باید ببینیم که سایت خود با چه سرعت لودی بالا می آید و همچنین نباید از اسکریپت سنگین در سایت خود استفاده کرد زیرا کاربران حوصله زیادی برای ماندن در سایت شما برای اینکه کامل لود شود را ندارند و باید به سریعترین حالت ممکن سایت شما خودنمایی کند و نمایان شود.

سایت خود را ساختاربندی و آن را قابل crawl کنید:

یکی دیگر از مسائلی که باید به آن دقت کنید تعیین نوع آدرس  url یا همان نام دامنه سایت است که سعی کنید در آن از کاراکترهای خاص استفاده نکنید و به راحت ترین شکل تعیین کنید. نوع دامنه را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی به ذهن انسان بماند و از به کاربردن عبارات طولانی و عجیب غریب دوری کنید.

اگر از کاربران وورد پرس هستید حتما سعی کنی که از پلاگین های مربوط به سئو استفاده کنید و این نوع پلاگین ها به این صورت عمل می کند که وقتی روی وورد پرس شما نصب می گردد برای درج پست موارد مربوط به موتورهای جست و جو را تعیین می کنید و این باعث می گردد تا سریعتر در دید گوگل قرار بگیرید و رفته رفته به رتبه بالاتری برسید.

یکی دیگر از مواردی که حتما باید به آن دقت کنید این است که متوجه شوید که سایت شما به چه لینک هایی ختم می شود و همچنین چه سایت هایی به شما لینک داده اند و اگر از سایت های بی فایده و پوچ از نظر گوگل لینک گرفته باشید در اون صورت باعث می شود تا شما هم از نظر گوگل سایت نامناسبی به نظر آیید.

با توجه به الگوریتم های جدید پاندایی که برای وبمستران تعیین شده است دانستن راه های سئو را سخت تر کرده است. الگوریتم پاندای گوگل برای سایت هایی تعیین شده است که محتوای اسپم تولید می کنند و از اون موقع به بعد بسیاری از سایت ها به دره سقوط کرده اند .

سایت های خود را همیشه به صورت خلاقانه مرتب کنید و توصیه متخصصان همیشه بر این اساس بوده که شما باید بر ۱۰۰ کلمه منحصر به فرد محتوای سایت خود متمرکز شوید و صفحات خوب به صفحه هایی گفته می شود که بتوانند یک مشکل را برای کاربران خود حل نمایند و سودمند باشد. وقتی شما بتوانید محتوای مفیدی را به سایت خود بیافزایید خواهید توانست تا با سرعت در جاده سئو حرکت کنید و خود را از بسیاری از رقبای خود جلو بیاندازید.

و در آخر باید گفت که بهینه سازی سایت بسیار بیشتر از تبعیت از یک روش تکنیکی ساده است. نکته دیگری که باید در این راستا بیان کرد این است که سئو را با مشورت با متخصصان ارتقاع دهید و نکات مهمش را فرابگیرید و سعی کنید امتحان کنید و یاد بگیرید .

برگرفته از : بزرگراه رایانه

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید