تحلیل چند بازی رایانه ای: - تکفارس 
تحلیل چند بازی رایانه ای: - تکفارس 

تحلیل چند بازی رایانه ای:

عرفان رحیمی
۲۲ آذر ۱۳۹۳ - 16:57
تحلیل چند بازی رایانه ای: - تکفارس 

 

پس از طی شدن مدت زمانی طولانی بالاخره بازی far cry4 به بازار آمد و در یک مدت کوتاه توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند علاوه بر آن توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد و توانست نمره ۸۶ را از صد نسیب خود کند و سازندگان این بازی دریافتند که برای ساخت این بازی مسیر درستی را انتخاب کرده اند و به ساخته خود مطمئن شدند.

یکی از مواردی که نسبت به گذسته و نسخه قبلی چندان تغییر بزرگی نداشته است موضوع game play بازی است که نسبت به نسخه قبلی این بازی تغییر چندانی نداشته و مانند قبل می توان با استفاده از وسایل مختلف به پرواز درآمد و همچنین در جهان وسیع بازی به شکار پرداخت.

اگر بتوان در این نسخه جدید یک نکته را به عنوان موردی که بیش از همه مود توجه قرار گرفت را بیان کنیم باید گفت که محیط کوهستانی و برفی اون بیش از همه می تواند نظر افراد را به خود جلب کند.این بار جزیره بازی در هیمالیا اتفاق می افتد که نسبت به نسخه ۳ این بازی تغییرات بزرگی محسوب می شود.

یکی دیگر از جالب ترین مواردی که در این بازی باید به آن توجه گردد این است که می توان فیل ها را به عنوان اصلحه در نظر گرفت و حتی سوار آن ها شد و بوسیله آن به جنگ در مسیر بازی پرداخت.سازنده این بازی توانسته که برای اینکه بتوان محیط برفی خوبی را به تصویر کشید از همه قابلیت های کنسول های نسل هشتم استفاده کرده است که با توجه به محیط بازی این موارد به خوبی در این بازی اعمال شده و کاربران این بازی مجذوب محیط برفی این بازی می گردند.

far cry4 برای تمام کنسول های نسل ۷ و ۸ تولید شده و نسخه های دیجیتالی اون را می توان از سرویس های آنلاین نسل هفتم و هشتم دریافت کرد.

اما این روزهای گیمر ها روزهای خوبی را پشت سر می گذارند و پس از گذراندن دورانی که بازی های جدید زیاد مورد استقبال عموم قرار نمی گرفت اکنون بازی های پرطرفدار روز به روز بهتر و جدیدتر وارد بازار می گردد و مورد استقبال شدید کاربان قرار می گیرد.

یکی از این بازی ها که با تازگی نسخه جدید خود را ارائه داده است unity می باشد.این بازی مانند نسخه های قبلی خود در محیط جهان باز رخ می دهد و این بار فانسه قدیم قرن ۱۸ محل وقوع اتفاقاتی است که در این بازی رخ می دهد و محیط بازی هم به صورت کاملا استراتژیک و به سبک قدیمی ساخته شده است.

در این بازی جذاب شما در نقش آرنو انقلاب بزرگ فرانسه را تجربه می کنید و تاثیرات بزرگی را بر روی شکل گیری انقلاب فرانسه دارید.پاریس قرن ۱۸ به خوبی طراحی و پیاده سازی شده است و مطمئنا اولی موردی که شما را مورد توجه خود قرار می دهد همین فضاسازی بازی است که برای شما به خوبی قابل مشاهده است.

اما یکی دیگر از مواردی که در این بازی زحمت زیادی برای آن کشیده شده است موضوع جمعیتی است که به هنگام نگاه از ارتفاع به محیط پایین بازی بیشتر متوجه آن می شوید.البته عجله ای که برای تولید این بازی انجام شده باعث شده تا افتهایی در فریم های بازی ایجاد گردد و مشکلات گرافیکی را به همراه داشته باشد که در آپدیت های جدید این بازی قرار است تا این مشکلات حل گردد.

Unity برای کنسول های نسل هشتم و pc تولید شده است و خبری هم از انتشار اون برای کنسول های نسل هفتم نیست

 

Little big planet  نام بازی است که در سال ۲۰۰۸ تولید شد و به صورت منحصر به فرد برای ps3 به بازار عرضه شد.بعد از اینکه این بازی توسط افراد مختلف مورد استقبال قرار گرفت استودیوی بازی دیگری تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از این بازی را تولید کند.نسخه ۳ این بازی توانست با استفاده از موفقیت های قبلی و به کاربردن جذابیت های مختلف موفقیت های قبلی را کسب کند و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد.

شخصیت های موجو در این بازی با استفاده از پارچه شکل گرفته اند و باید با استفاده از اون ها معماهای مختلفی را که در سر راهشان قرار می گیرد را حل کرد.

بر گرفته از: به روز

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید