۳۰۰ میلیون کاربر اما همچنان بدون سود - تکفارس 
۳۰۰ میلیون کاربر اما همچنان بدون سود - تکفارس 

۳۰۰ میلیون کاربر اما همچنان بدون سود

TechFars
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - 12:19
۳۰۰ میلیون کاربر اما همچنان بدون سود - تکفارس 

توییتر (Twitter) در میان شبکه‌های اجتماعی یک عضو قدیمی به حساب می‌آید. توییتر که تازه ۹ ساله شده است به رقم شگفت‌آور ۳۰۲ میلیون کاربر رسیده است که رشد ۱۸ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. از طرفی رشد منطقی و مناسب ۷۴ درصدی باعث شده است تا درآمد توییتر به ۴۳۶ میلیون دلار در سه ماه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی برسد، اما این رقم هنوز تا پیش‌بینی‌ها فاصله‌ی زیادی دارد. خبرها حکایت از آن دارند که تنها در این سه ماه ۱۶۲ میلیون دلار از سطح درآمدهای توییتر کم شده است تا همچنان این شرکت به سودهی نرسد.

26-2

مدتی است که توییتر مشغول گسترش برنامه‌ها و جذاب‌تر کردن ظاهرش است و برای رسیدن به این هدف امکانات جدیدی را به هسته‌ی مرکزی‌اش اضافه کرده است. همچنین تمرکز جدید این روزهای طراحان شرکت بر امکانات ویدیویی است. اما بیش از آن که این امکانات کاربران را خوشحال کنند باعث شده‌اند تا مجموعه‌ی توییتر نیاز به پول بیش‌تری داشته باشد و به همین خاطر تبلیغات نیز دو برابر شده است. توییتر در قدم اول شرکت تبلیغات و بازاریابی TellApart را نصیب خود کرد که قبلا با فیس‌بوک همکاری می‌کرد. از طرفی در تفاهم‌نامه‌ی جدیدی با گوگل امکان سرازیر شدن تبلیغات بیش‌تری فراهم شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

تنها ده روز از امکان تهیه‌ی ویدیو و اشتراک آن در لحظه و تماشای ویدیوهای دیگران می‌گذشت که بیش از یک میلیون کاربر از آن استفاده کردند که تعداد بسیار زیادی است. اما سرگردانی توییتر برای مدیریت امکانات، ظاهر و تبلیغات خود همچنان ادامه دارد و برخلاف آنچه که به نظر می‌رسد سودی را نصیب این مجموعه‌ی بزرگ نمی‌کند.

26-1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.