کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 
کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 

کباب خورشیدی نوش جان کنید

TechFars
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - 12:48
کباب خورشیدی نوش جان کنید - تکفارس 

هیچ‌چیز بهتر از بیرون رفتن و کباب کردن انواع گوشت‌ها نیست. این پدیده‌ی لذت‌بخش که ظاهرا از ابتدای عمر بشر آغاز شده است و البته در آن ایام شکل‌های دیگری داشته، از قضا زحمت بسیاری هم دارد. از گاز و خطرهای آن که بگذریم نوبت به زغال و درست کردن آتش می‌رسد که آن هم کار درستی در طبیعت نیست. از طرفی کباب‌پزها و اجاق‌هایی که از نور خورشید برای تهیه‌ی انرژی خود استفاده می‌کنند در یک عصر ابری هیچ فایده‌ای ندارند.

35-2

اما برای حل هر مشکلی راهی وجود دارد و حالا با کمک GoSun Grill می‌توانید زیر باران هم گوشت مرغ و بره را کباب کنید. این دستگاه از یک باتری حرارتی خورشیدی استفاده می‌کند و می‌تواند به اندازه‌ی هشت نفر غذا درست کند. البته می‌توانید از آن برای پختن چیزهایی که به جوشاندن نیاز دارند هم کمک بگیرید و خلاصه غذاهای مختلفی بپزید.

35-1

در پایان شاید دل‌تان بخواهد به جای سفارش دادن یکی از این دستگاه‌های پخت‌وپز، یک کنسول خانگی تهیه کنید و مدتی کباب خورشیدی نوش جان نکنید. این نکته وقتی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید مدل استاندارد این محصول ۳۴۹ دلار است و برای تهیه‌ی وسایل جانبی‌اش نیز باید ۲۵۰ دلار دیگر هزینه کنید. کباب‌پز خورشیدی GoSun Grill ماه دیگر میلادی وارد بازار می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید