سامسونگ Galaxy J7 و Galaxy J5 را در بازار هند منتشر می‌کند + مشخصات هر دو گوشی - تکفارس 
سامسونگ Galaxy J7 و Galaxy J5 را در بازار هند منتشر می‌کند + مشخصات هر دو گوشی - تکفارس 

سامسونگ Galaxy J7 و Galaxy J5 را در بازار هند منتشر می‌کند + مشخصات هر دو گوشی

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ تیر ۱۳۹۴ - 00:13
سامسونگ Galaxy J7 و Galaxy J5 را در بازار هند منتشر می‌کند + مشخصات هر دو گوشی - تکفارس 

بحث داغ گوشی های سامسونگ به راه است و تقریبا این روز ها خبری از اپل یا سونی یا بسیار کم است یا اصلا وجود ندارد. سرانجام سامسونگ بدون هیچ مقدمه ای گوشی های ارزان قیمت خود را در بازار هند منتشر کرد. دلیل اینکه گوشی های میان رده و ارزان در این بازار جهانی منتشر می شوند، وضعیت وخیم مالی مردم هندوستان است. کمپانی های بزرگ دیگر نیز از این سیاست استفاده می کنند و اجناس میان رده یا پایین رده خود را در بازار چین و هند یا دیگر کشور هایی که از نظر نقدینگی رتبه پایینی دارند، منتشر می کنند.

در هر صورت این دو گوشی با قیمت به صرفه و کیفیت بالای ساخت و سخت افزار قوی نسبت به موارد مشابه میان رده های موجود در بازار، در هند منتشر شده است و با قیمت ۲۲۴ دلار آمریکا قابل پیش خرید می باشد. این پیش فروش از تاریخ ۲۳ جولای فعال شده و تا آخر این ماه ادامه دارد. خریداران این گوشی می توانند از مزایای پیش فروش آن بهره برده و یک گیفت کارت Gameloft و ۶ ماه اینترنت ۴G رایگان دریافت کنند.

Galaxy J5: این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر-امولد و قدرت گرفته از SnapDragon 410 SoC ساخته شرکت Qualcom و به علاوه ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک سنسور دوربین ۱۳MP در عقب و ۵MP در جلو که برای افراد اهل سلفی های حرفه ای میتواند گزینه ای بسیار مناسبی باشد.

Galaxy J7: این گوشی از پردازنده ۶۱۵ اسنپ‌‌درااگون ساخته کوالکام بهره برده و دارای ۵.۵ اینچ صفحه نمایش HD-SuperAmoled و دوربین مشابه J5 به علاوه یک باتری قدرتمند ۳,۰۰۰mAh می‌باشد. ناگفته نماند که کیفیت ساخت و جنس بدنه هر دو گوشی یکسان بوده و از پلاستیگ باکیفیت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید