وایرلس SanDisk، یک تیر با دو نشان - تکفارس 
وایرلس SanDisk، یک تیر با دو نشان - تکفارس 

وایرلس SanDisk، یک تیر با دو نشان

محمدرضا قدمگاهی
۲۶ تیر ۱۳۹۴ - 19:09
وایرلس SanDisk، یک تیر با دو نشان - تکفارس 

چندی پیش شرکت محبوب SanDisk، که در عرصه طراحی و تولید فلش دیسک های قابل حمل شهرت دارد، وایرلرس جدیدی را معرفی کرد که علی‌رقم قابل حمل بودن آن، یک USB به تمام عیار برای شما نیز خواهد بود. این USB هم به رایانه های شخصی متصل میشود و هم به موبایل های هوشندی که دارای آندروید و یا iOS هستند.

USB جدید شرکت SanDisk میتواند راحت تر فایل های شما را ترنسفر کرده و ارتباط عمیقی میان موبایل شما و رایانه های شخصی برقرار میکند. این فلش دیسک دارای دو مدل ۱۶GB و ۱۲۸GB با قیمت های ۳۹٫۹۹$ و ۹۹٫۹۹$ است و به علاوه بهره مندی از تکنلوژی USB3.0 و کوچک بودن بیش از اندازه دارای یک پورت وای-فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n قدرتمند می باشد. این محصول جذاب و نوآورانه دارای یک باتری قدرتمند بوده و میتواند با دستگاه های شخصی شما که دارای Windows, Android , Mac, iOS هستند حدود ۴٫۵ ساعت مداوم کار انتقال اطلاعات و وای-فای را انجام دهد. گرچه اگر این فلش دیسک در حالت استند بای به رایانه یا موبایل متصل شود، به صورت خودکار شارژ خواهد شد.

این فلش دیسک از پورت micro SD به پوشی اندرویدی و از درگاه شارز به سری گوشی های آیفون اپل متصل خواهد شد و هیچ پیش نیازی نیز لازم نخواهد داشت. این USB/Wireless هم اکنون با قیمت های ذکر شده قابل تهیه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.