نسل سوم Motorla Moto G توسط یک خرده فروشی لیست شد - تکفارس 
نسل سوم Motorla Moto G توسط یک خرده فروشی لیست شد - تکفارس 

نسل سوم Motorla Moto G توسط یک خرده فروشی لیست شد

محمد امین بوالخیر
۲۹ تیر ۱۳۹۴ - 18:01
نسل سوم Motorla Moto G توسط یک خرده فروشی لیست شد - تکفارس 

به نظر می آید که شایعه هایی که در مورد نسل سوم Motorla Moto G به گوش میرسیده حقیقت دارد و یک خرده فروشی اسپانیایی این تلفن هوشمند را لیست کرده و مشخصات سخت افزاری آن را منتشر کرده که در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

در چند روز گذشته شایعات درباره مشخصات این گوشی حاکی از آن بودند که این گوشی از یک گیگابایت رم و یک Snapdragon 410 در کنار دوربین ۱۳MP بهره میبرد و این ها در حالی بود که این خرده فروشی اسپانیایی در ابتدا مشخصات کاملا متفاوتی را اراعه کرد.

 

به گفته این وبسایت  این گوشی از دو گیگابایت رم در کنار چیپ ست Snapdragon 610 بهره میبرد و به قیمت €۱۹۹ به فروش میرسد ولی تمام امید ها به یک چیپ ست قوی تر توسط آپدید صحفه این تلفن هوشنمد در این وبسایت نابود شد چرا که این بار گفته شد که این گوشی همانند آنچه که در شایعات گفته شد از یک گیگابایت رم و یک چیپ ست Snapdragon 410 بهره میبرد و از پردازنده ۱.۴GHz quad-core در آن استفاده شده. این سایت در ادامه انتشار مشخصات این گوشی به سراغ دوربین های این گوشی رفته و به گفته این سایت این گوشی به یک دوربین عکس برداری ۸MP و یک دوربین سلفی ۵MP بهره میبرد.

همچنین قیمت این محصول نیز از این سایت حذف شده.

در پایان هم شما را به دیدن تصاویر منتشر شده از این گوشی دعوت میکنم:

gsmarena_002

 

gsmarena_003

gsmarena_004

 

حال نظر شما درباره سخت افزار این تلفن همراه چیست؟ آیا نسل سوم گوشی های Moto G شرکت Motorola میتواند انتظارات شمارا براورد کند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید