شیائومی یکساله شدن حضورش در هند را با عرضه ی نسخه ی جدید Mi 4i جشن می گیرد - تکفارس 
شیائومی یکساله شدن حضورش در هند را با عرضه ی نسخه ی جدید Mi 4i جشن می گیرد - تکفارس 

شیائومی یکساله شدن حضورش در هند را با عرضه ی نسخه ی جدید Mi 4i جشن می گیرد

مسعود مقدم
۲۹ تیر ۱۳۹۴ - 22:23
شیائومی یکساله شدن حضورش در هند را با عرضه ی نسخه ی جدید Mi 4i جشن می گیرد - تکفارس 

سخت است که باور کنیم شیائومی تنها یک سال است که در کشور هند حضور دارد و در آن مشغول به تجارت است. در بیست و دوم ژولای ۲۰۱۵ میلادی، این شرکت اولین سال حضورش در هند را به خاطر تعدادی محصول که در این کشور روانه ی بازار کرده است، جشن می گیرد. یکی از بزرگ ترین رونمایی های شیائومی، می تواند معرفی نسخه ی ۳۲ گیگابایتی Xiaomi Mi 4i باشد که تا چند روز آینده در بازار به فروش خواهد رسید.

Hugo Barra از این شرکت اعلام داشت که شیائومی به حافظه داخلی بیشتر در گوشی هایش فکر می کند که بتواند درگاه کارت حافظه را از گوشی هایش حذف کند. نسخه ی معمولی Mi 4i تنها ۱۳ گیگابایت را در احتیار کاربر قرار می دهد که در دنیای امروز اصلا برای کار های عادی  کافی نیست. وی هم چنین معتقد است که شیائومی نمی توانست بدون دستکاری مشخصات اصلی گوشی از قبیل سایز، پردازنده و باتری این ارتقا را ممکن سازد و درگاه کارت حافظه نیز کارایی گوشی را زیر سوال می برد.

Xiaomi Mi 4i دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد که با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi تجربه ی کاربر را از صفحه نمایش این گوشی، لذت بخش خواهد ساخت. به نظر می رسد که پردازنده ی ۶۴ بیتی Snapdragon 615 با فرکانس ۱.۷ GHz در کنار یک GPU مدل Adreno 405 به خوبی از پس کار های یک خریدار امروزی سربلند بیرون خواهد آمد. Mi 4i یک رم ۲ گیگابایتی دارد و یک باتری ۳۱۲۰ میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی روزانه ی این اسمارت فون را به عهده خواهد داشت. شیائومی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای گوشی خود در نظر گرفته است در حالی که در جلوی گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. Mi 4i توانایی استفاده از شبکه ی ۴G LTE را نیز دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید