Visual Studio 2015 : افزایش زبانها و قابلیت ساپورت گوشی های هوشمند - تکفارس 
Visual Studio 2015 : افزایش زبانها و قابلیت ساپورت گوشی های هوشمند - تکفارس 

Visual Studio 2015 : افزایش زبانها و قابلیت ساپورت گوشی های هوشمند

یاشار فتحعلی زاده
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - 08:00
Visual Studio 2015 : افزایش زبانها و قابلیت ساپورت گوشی های هوشمند - تکفارس 

با آخرین ورژن ویژوال استودیو , مایکروسافت به دنبال افزایش زبانها برای جلب رضایت برنامه نویسان و همچنین قابلیت هرچه بهتر برنامه نویسی برای گوشیهای هوشمند است .

Visual Studio 2015 امروز به همراه Net Framework 4.6 . بطور رسمی عرضه شد . راب سنفلیپو از مدیران مایکروسافت در مصاحبه ای گفتند : ” در طول سالهای اخیر تیم ما در حال آپدیت و اضافه کردن افزونه ها و رفع مشکلات Visual Studio 2013 بود و شاید عرضه نسخه

جدید Visual Studio مانند قبل یک لحظه شگرف نباشد اما سری جدید Visual Studio حرف های زیادی برای گفتن دارد . ”

از امکانات جدید Visual Studio 2015 میتوان به اضافه شدن Net Framework 4.6 . , ارتقای کامپایلر #C و Visual Basic به کامپایلر Roslyn اشاره کرد که باعث افزایش سرعتشان خواهد شد .

البته سنفلیپو گفت افزونه های جدیدی در مورد Windows 10  و همچنین قابلیت همخوانی برنامه ها با دستگاه های اپل در آینده بصورت آپدیت عرضه خواهد شد . از قابلیت های دیگر عرضه نسخه های نهایی C# 6 و VB.Net میباشد که ساخت برنامه ها را فوق العاده ساده کرده اند و در کنار آنها نسخه نهایی ++C و TypeScript 1.5 و F# 4.0 و زبانهای متعدد دیگری نیز فرار دارند که یک پکیج قوی و قابل دسترس برای برنامه نویسان حرفه ای میباشد .

برای گوشی های هوشمند قابلیتی قرار داده شده تا به راحتی برای سیستم عامل های مختلف مانند iOS, Android, و Windows بتوان برنامه نویسی کرد و در کنار آنها ترکیب Xamarin  با Visual Studio 2015 این ویژگی را سبب شده که برنامه نویسان به یک شبیه ساز برای سیستم عاملهای مختلف دسترسی داشته باشند . از Apache Cordova هم پشتیبانی میشود این قابلیت به برنامه نویسانی که علاقه دارند برنامه های چند سیستم عاملی بسازند کمک میکند تا از کدهای HTML, CSS, و JavaScript استفاده کنند و برای فروش در فروشگاه های مجازی قرار دهند . عیبیابی و ویرایش کد ها نیز تغییرات شگرفی داده شده است تا به برنامه نویسان کمک کند برنامه های بی عیب و نقصی را بسازند .

در کل میتوان گفت Visual Studio 2015 به یک پکیج حیاتی برای تیم های برنامه نویسی تبدیل خواهد شد که قصد دارند بر روی Windows 10 و سرویسهای ابری ویندوز کار کنند .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.