[iOS]ترین ها: برترین اپلیکیشن تست سرعت اینترنت - تکفارس 
[iOS]ترین ها: برترین اپلیکیشن تست سرعت اینترنت - تکفارس 

[iOS]ترین ها: برترین اپلیکیشن تست سرعت اینترنت

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ تیر ۱۳۹۴ - 15:09
[iOS]ترین ها: برترین اپلیکیشن تست سرعت اینترنت - تکفارس 

دغدغه خیلی از گیمران و برنامه نویسان، دریافت اطلاعات از اینترنت شخصیشان است. برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم، میتوانند برای شما سرعت دانلود، آپلود و حتی سرعت انتقال اطلاعات از سرور به لوکال و بلعکس را برای شما نمایش دهند. در بخش ترین ها، بهترین یا حتی بدترین و یا با ارزش ترین محصولات، نرم افزار ها، سخت افزار ها و… را برای شما به نمایش میگذاریم. جالب است بگوییم که این بخش، بهترین بخش از نظر کاربران تکفارس است.

SpeedTest

شاید خیلی از شما عزیزان با این برنامه آشنایی داشته باشید. این برنامه که به نظر ما برترین برنامه تست سرعت اینترنت به شمار میرود، قابلیت انتخاب سرور و تست سرعت اینترنت شما نسبت به وضعیت سرور انتخاب شده، را دارا میباشد. این برنامه در آیتونز برترین اپلیکیشن کاربردی-اینترنتی انتخاب شد و میلیون ها بار در دستگاه های iOSای نصب گردیده است. قابلیتی خارق العاده که برای این نرم افزار قرار داده شده است، آن است که میتواند اینترنت شما را اشکال یابی کرده و اگر خطایی در هنگام اتصال به اینترنت رخ دهد، این نرم افزار به سرعت آن را حل کرده و شما میتوانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و سرعت آن را اندازه گرفته و سریعا آن را به اشتراک بگذارید.


300704847-1300704847-0

 

دانلود

SpeedTest X HD

یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های iOS. این اپلیکیشن توانایی اندازه گیری سرعت تمامی شبکه های ارتباطی مانند ۴G , 3G , 2G , LTE و Wi-Fi را دارا میباشد. این برنامه دارای ۸۰ موقعیت مختلف برای اندازه گیری سرعت اینترنت نسبت به سرور های موقعیت های مختلف را دارا میباشد. زمان اندازه گیری سرعت اینترنت توسط این اپلیکیشن تنها ۳۰ثانیه بوده و به سرعت تمامی اطلاعات را در اختیار شما میگذارد. شما پس از اندازه گیری سرعت اینترنت خود میتوانید آن را ایمیل کنید یا حتی در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید. همانطور که از اسم آن نیز پیداست، این اپلیکیشن برای iPad نیز بهینه شده است. ناگفته نماند که این اپلیکیشن قابلیت اندازه گیری سرعت موبایل شما را نیز دارا بوده و میزان اشغال بودن RAM را نیز به شما اطلاع میدهد.

392138982-ipad-0

392138982-0

 

دانلود

 

SpeedSmart

 

سومین و آخرین اپلیکیشن برتر تست سرعت اینترنت SpeedSmart است که قابلیت های دیگری به جز تست سرعت اینترنت نیز دارد. قابلیت های تست سرعت ۴G/ 3G/ LTE که جای خود دارد. این اپلیکیشن علاوه بر این قابلیت، میتواند برای شما تبدیل واحد نیز انجام دهد و با ماشین حسابی که در اپ وجود دارد شما میتوانید به حساب و کتاب سرعت اینترنت خود بپردازید. این اپلیکیشن قابلیت اندازه گیری سرعت تماس تصویری و یا صوتی را نیز دارا میباشد و شما میتوانید از مطلوب بودن تماس تصویری با اینترنتی که به آن وصل شده اید، مطلع شوید.

366593092-2 366593092-3 (1)

دانلود

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید