Huawei Honor 4A معرفی شد; باز هم یک آیفون! - تکفارس 
Huawei Honor 4A معرفی شد; باز هم یک آیفون! - تکفارس 

Huawei Honor 4A معرفی شد; باز هم یک آیفون!

مسعود مقدم
۳۱ تیر ۱۳۹۴ - 00:25
Huawei Honor 4A معرفی شد; باز هم یک آیفون! - تکفارس 

همانطور که انتظار می رفت، شرکت هوآوی طی کنفرانسی که در کشور چین داشت،به صورت رسمی از عضو جدید خانواده ی Honor پرده برداری کرد. بخشی از مشخصات این گوشی دیروز در اختیار کاربران قرار گرفت اما باز هم کاملا رسمی نبود و جای اعتماد کافی را نداشت و در رویداد امروز، اطلاعات دقیق فنّی گوشی به اشتراک گذاشته شد.

۴A به اعتقاد خود شرکت Huawei، یک سطح جدید در تولید اسمارت فون های این برند می باشد. همانطور که دیروز شاهد بودید، در خبری اطلاعات لو رفته از این گوشی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دادیم.

Huawei Honor 4A که در ابعاد ۱۴۳٫۵ در ۷۲٫۱ در ۸٫۵ میلی متر عرضه خواهد شد، از یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی در کنار یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری بهره می برد. دوربین عقب این گوشی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلیست. Honor 4A قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را دارد و با شبکه ی تمام اپراتور های چینی هم خوانی دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی این اسمارت فون قابلیت نمایش با کیفیت ۷۲۰P HD را دارد، در حالی که در قلب ِ Honor 4A یک SnapDragon 210 با کمک یک رم با حافظه ی ۲Gb، وظیفه ی پردازش تسک های گوشی را به عهده خواهند داشت.۴A با حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد که قابلیت استفاده از کارت حافظه نیز در این گوشی تعبیه شده است.

این مدل با اندروید نسخه ی ۵.۱ و رابط کاربری Huawei Emotion 3.1 در بازار جهانی با قیمت ۹۸ دلار ( برای مدل ۳G ) و ۱۴ دلار بالا تر برای نسخه های دارای قابلیت ۴G موجود می باشد.

تصویری از پشت Huawei Honor 4A:

gsmarena_002 (1)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید