اکنون، بیشتر از هر زمانی کاربران از اندروید فرار می کنند - تکفارس 
اکنون، بیشتر از هر زمانی کاربران از اندروید فرار می کنند - تکفارس 

اکنون، بیشتر از هر زمانی کاربران از اندروید فرار می کنند

مسعود مقدم
۳۱ تیر ۱۳۹۴ - 06:15
اکنون، بیشتر از هر زمانی کاربران از اندروید فرار می کنند - تکفارس 

اپل سه ماهه ی فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. با رهبری Tim Cook، این شرکت موفق شد پیشرفت مناسبی داشته باشد و توانست در این دوره ی زمانی، نزدیک به ۵۰ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند. کنفرانس سه ماهه ی سوم اپل بدون اتفاق خاصی سپری شد اما نکته ای که مدیر عامل اپل به آن اشاره داشت این بود که آن دسته از کاربرانی که از اسمارت فون های Galaxy و Xperia خود به آیفون سوئیچ می کنند، در این بازه ی زمانی از همیشه بیشتر بوده است و به هر حال فروش آیفون نیز یک رکورد شکنی محسوب می شود.

فروش هر واحد دستگاه آیفون، یک برگ برنده برای اپل می باشد. کاربرانی که از اندروید به آیفون کوچ می کنند، طبیعتا یک اتفاق بد برای فروشگاه های گوگل، و یک موقعیت مناسب برای فروشگاه iTunes به شمار می آیند و این امر باعث می شود اپل سرمایه گذاری بیشتری برای این دسته از فروشگاه های خود در نظر بگیرد و در نتیجه سود بیشتری داشته باشد. همچنین کاربران آیفون، از تنها چیزی که کاملا اطمینان خاطر دارند، این است که دستگاه هایشان، برای سال های زیادی تحت پشتیبانی و بروزرسانی خواهند بود برای مثال دارندگان آیفون ۴s در حال حاضر، می توانند بروزرسانی  IOS 8.4 را دریافت نمایند در صورتی که در مقابل این گونه نیست.

تیم کوک در این کنفرانس هم چنین افزود که انتقال کاربران از سیستم عامل های دیگر به سوی آیفون از هر زمانی بیشتر بوده و آیفون کاملا ثابت شده است و نرخ رضایت مشتریان از آیفون ها، بالاست.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید