Apple Watch با بیش از ۸۵۰۰ اپلیکیشن یکه تازی میکند - تکفارس 
Apple Watch با بیش از ۸۵۰۰ اپلیکیشن یکه تازی میکند - تکفارس 

Apple Watch با بیش از ۸۵۰۰ اپلیکیشن یکه تازی میکند

یاشار فتحعلی زاده
۳۱ تیر ۱۳۹۴ - 19:53
Apple Watch با بیش از ۸۵۰۰ اپلیکیشن یکه تازی میکند - تکفارس 

محصول ابرکمپانی اپل که به تازگی روانه بازار شده است , توانسته رضایت طرفدارانش را جلب کند و فروش نسبتا خوبی داشته باشد.

البته باید گفت هنوز رقم دقیقی در مورد فروش ساعت اپل گفته نشده اما آنچه معلوم است , ساعت اپل توانسته رکورد فروش آی پد و آی فون را در مدت زمان فروشش بشکند . طبق اخبار ها ابرکمپانی اپل بیش از یک میلیارد دلار از فروش ساعت اپل درامد داشته است که میتوان گفت رقمی فوق العاده است .

 

هنوز اپل آماری در مورد فروش محصولش ارائه نکرده اما میتوان اشاره کرد که چقدر در زمینه جلب رضایت مشتریانش موفق بوده است . ساعت اپل با بیش از ۸۵۰۰ اپلیکیشن آن هم در زمان کوتاهی که به بازار عرضه شده میتوان گفت تا دندان مسلحه به میدان آمده است. باید گفت اپل به خوبی از شکست نه تنها خود بلکه از شکست رقبای خود درس میگیرد . یکی از ایراداتی که به سیستم عالم سیمبیان وارد بود کمبود اپلیکیشن بود اما اپل این اشتباه خطیر را مرتکب نشد و برای محصولش لیست بلند بالایی از اپلیکیشن های متنوع دارد .

جدا از این مسئله باید اپل را به خاطر طرح بندی های مختلف تحسین کرد . این موضوع نشان میدهد که چقدر اپل به راضی نگه داشتن مشتریانش با سلایق مختلف اهمیت میدهد .

در زمان عرضه ۳۰۰۰ اپلیکیشن در اختیاز مشتریان قرار داشت و بعد بیش از ۵۵۰۰ اپلیکیشن به آنها تا همین لحظه اضافه شده است و از میان این اپلیکیشنها   Twitter, Line, و WeChat بیشترین استفاده را داشته اند.

البته باید گفت طبق گفته یکی از مسئولین اپل با عرضه نسخه دوم سیستم عامل ساعت اپل که امکان میدهد ناشرین محلی نیز اپلیکیشن های ساخت خود را بر روی ساعت اپل عرضه کنند یک تحول عضیم صورت خواهد گرفت که این سیستم عامل در طی این سال میلادی امسال عرضه خواهد شد .

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید