اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ارسال ایمیل و چت سریع - تکفارس 
اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ارسال ایمیل و چت سریع - تکفارس 

اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ارسال ایمیل و چت سریع

محمدرضا قدمگاهی
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 00:36
اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای ارسال ایمیل و چت سریع - تکفارس 

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد که در حال کار بر روی اپی به نام Flow کار میکند. این شرکت اذعان داشت که این اپ دارای امکان ارسال ایمیل و به علاوه یک سیستم چت قوی می‌باشد. به این اپلیکیشن ها اصطلاح Hybird تعلق میگیرد. تیمی که Outlook را برنامه نویسی کرد، امروز این اپلیکیشن را با یک نام دیگر منتشر کرد.

این تیم که در Redmond مستقر است اعلام کرد:

ما اپلیکیشنی طراحی کردیم تا کاربر با شماره همراه خود هم بتواند ایمیل ارسال کند، هم چت سریع انجام دهد و از همه مهم تر بتواند به راحتی و بدون تاخیر به مکالمه صوتی بپردازد.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد:

کاربرانی که قبلا از سیستم Outlook استفاده میبردند، حال میتوانند به طور کامل آیدی Outlook خود را به این برنامه انتقال داده و از ایدی خود بر روی گوشی خود استفاده کنند.

شایان ذکر است این برنامه فقط ایمیل های جدید را نشان نمیدهد، بلکه میتوانید به صورت هوشمند احساسات فردی شما نسبت به فرد دیگری را تشخیص دهد و به اصطلاح ایمیل هایی که از طرف آن شخص میاید را در اولویت خود قرار داده و برای آن ارزش قائل شود. مایکروسافت همچنین گفته است که این اپ کاملا رایگان است و شما برای یک چت نیازی نیست تا پولی پرداخت کنید و ورقه ای را امضا کنید!.

این اپلیکیشن فعلا با همان نام Flow در اپ استور برای iOS در دسترس بوده و تا ماه دیگر به عرضه مولتی پلتفرم رسیده و برای آندروید نیز منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.