شایعه ی شرکت نوکیا از پرده برداری یک دستگاه عینک واقعیت مجازی در هفته ی آینده - تکفارس 
شایعه ی شرکت نوکیا از پرده برداری یک دستگاه عینک واقعیت مجازی در هفته ی آینده - تکفارس 

شایعه ی شرکت نوکیا از پرده برداری یک دستگاه عینک واقعیت مجازی در هفته ی آینده

ارسلان صادقی
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 11:54
شایعه ی شرکت نوکیا از پرده برداری یک دستگاه عینک واقعیت مجازی در هفته ی آینده - تکفارس 

نوکیا ممکن است در هفته ی آینده از پلت فرم واقغیت مجازی خود در لس انجلس پرده برداری کند.

این پروژه که برای اولین بار در اوریل گزارش شد،که بزرگترین مصرف کننده ی سخت افزار نوکیا در دوسال پیش شرکت مایکروسافت بوده است.

این شرکت فنلاندی به احتمال زیاد امید وار است که ساختن یک پلتفرم VR (واقعیت مجازی) کمک به ایجاد این شرکت به عنوان یک بازیکن بزرگ در دنیای تکنولوژی کمک خواهد کرد و این شرکت را دوباره به روزهای اوج خود باز میگرداند.

واحد سازنده ی این دستگاه واقعیت مجازی ،هم چینین مسوول ساخت تبلت نوکیا N1 در ماه نوامبر بوده است.شرکت نوکیا اشاره کرده است که ممکن است از سال ۲۰۱۶ شروع به فروش گوشی های هوشمند با تکنولوژی های جدید کند، و در طیف وسیعی از پروژه های نرم افزاری بگنجاند.

ساختن و انتشار یک هدست واقعیت مجازی نوکیا را در رقابت با برخی از بزرگترین نامها در صنعت تولید سخت افزار قرار خواهد داد، مانند شرکت های : مایکروسافت،گوگل،سونی،سامشونگ ،اچ تی سی،valve و فیسبوک.همانطور که برای عینک واقغیت مجازی ساخت شرکت اوکولوس ۲ بیلیون دلار پرداخت شد که پس از آن تمام شرکتهای بزرگ وارد این عرصه شدند.

عینک واقعیت مجازی به احنمال زیاد پتانسیل خوبی برای شرکت نوکیا خواهد داشت و باید منتظر روز رونمایی از این عینک VR در ۲۸ جولای باشیم.

بقیه ی موضوعات به احتمال زیاد تحت پوشش دیگر کمپانی ها قرارر خواهند گرفت که شامل فروش نقشه ی بزرگ تولید  ماشین در آلمان به ارزش ۲.۷ بیلیون دلار است و قیمت ۱۶.۶ بیلیون دلار به شرکت آلکاتل برای همکاری با شرکت چینی meizu داده خواهد شد.2015-07-22-image

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.