شرکت سونی در حال راه اندازی یک پهباد مبتنی بر سرویس AREOSENSE - تکفارس 
شرکت سونی در حال راه اندازی یک پهباد مبتنی بر سرویس AREOSENSE - تکفارس 

شرکت سونی در حال راه اندازی یک پهباد مبتنی بر سرویس AREOSENSE

ارسلان صادقی
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 13:12
شرکت سونی در حال راه اندازی یک پهباد مبتنی بر سرویس AREOSENSE - تکفارس 

شرکت سونی با همکاری شرکت راه اندازی خلبان های اتوماتیک توکیو بنام ZMP در حال ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و پهباد بنام Areosense هستند.

از آنجا که به نظر میرسد رقابتی بزرگ بین شرکت های سازنده ی پهباد ها و هواپیما های بدون سر نشین بوجود خواهد آمد،بطوری که بازار کسب و کار آن بهتر خواهد شد.

در اوایل این ماه مدیر عامل شرکت ئسونی تعهد خود را متکی بر بازار تلفن همراه اعلام کرد،و در ادامه توضیح داد که شرکت سونی قصد فروش سهام موبایل خود و یا جدا شدن از بازار موبایل را نخواهد داشت.

پروژه ی Areosense دقیقا همان چیزی است که باعث میشود شرکت سونی به سادگی راه دهای دیگر ارایه دادن تکنولوژی های خود کاوش کند و بیش از پیش به فکر بازار موبایل شرکت خود باشد.

بخش موبایل سونی بهترین راه حل برای افزاریش فروش تکنولوژی های این شرکت است .

سونی نیز بخش مهمی از زنجیره ی تامینبرای تعدادی از شرکتهای بزرگ فناوری مانند اپل و سامسونگ است، که هر دو از سنسور های دوربین شرکت سونی در گوشی های نسل جدید خود استفاده میکنند. سنسور های تصویر برداری سونی توسط پهباد های این شرکت استفاده خواهند شد و در ماموریت های مختلف از جمله نقشه برداری ،اندازه گیری ومشاهده و بازرسی استفاده خواهند شد. طرح فروش این پهباد ها ه این صورت است که با فروش خدمات این هپهباد ها و کرایه ی انها به مهندسان جهت نقشه برداری ارایه خواهد شد.

طبق گفته این شرکت در اوایل سال آینده اماده ی ارایه خدمات به مشتریان هستند.2015-07-22-image-11

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.