مشخصات Lumia 550, 750 و ۸۵۰ لیک شد - تکفارس 
مشخصات Lumia 550, 750 و ۸۵۰ لیک شد - تکفارس 

مشخصات Lumia 550, 750 و ۸۵۰ لیک شد

مسعود مقدم
۱ مرداد ۱۳۹۴ - 23:50
مشخصات Lumia 550, 750 و ۸۵۰ لیک شد - تکفارس 

مایکروسافت با توجه به موفقیت نه چندان چشمگیر تصمیم به تغییر برخی از سیاست های خود و تدابیر محافظه کارانه تر گرفته است و این شرکت آمریکایی، تغییراتی را در تولید اسمارت فون های بعدی خود اعمال خواهد کرد. اما هنوز هم تعدادی گوشی در خط تولید این شرکت موجود هستند که با سیاست های قدیمی آن ها، تا نصف، طراحی و پردازش شده است.

به نظر می رسد که مایکروسافت تصمیم دارد یکی از دو گوشی های سالانه خود را در سه دسته ی پرچمدار، تجاری و اقتصادی عرضه نماید البته در چندین ماه آینده. البته هنوز مدل های Lumia 940 و ۹۴۰ XL با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، صفحه نمایش Quad HD AMOLED و پردازنده ی Snapdragon 810در دست ساخت هستند اما مدل های نام برده و مقرون به صرفه ی این شرکت نیز به عنوان لاین آپ سال آینده وجود خواهند داشت.

gsmarena_001 (2)

 

شایعات منتشر شده، مشخصات اصلی سه مدل ۵۵۰، ۷۵۰ و ۸۵۰ را در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه نمایش هر سه مدل Lumia، توسط لایه ی Gorilla Glass 3 محافظت خواهند شد و فاقد پشتیبانی از شبکه ی ۴G LTE می باشند. این سه مدل دارای دو باند Wi-Fi خواهند بود و با سیسام عامل پیشفرض Windows 10 Mobile عرضه خواهند شد.

این شرکت آمریکایی هم چنین یک کنفرانس در IFA در تاریخ چهارم سپتامبر خواهد داشت اما تمرکز این رویداد بر روی تبلت های ویندوزی به علاوه ی کامپیوتر است

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید