شایعاتی جدید پیرامون iPhone 7 - تکفارس 
شایعاتی جدید پیرامون iPhone 7 - تکفارس 

شایعاتی جدید پیرامون iPhone 7

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 00:18
شایعاتی جدید پیرامون iPhone 7 - تکفارس 

کارشناسان و منابع خارجی، سخت در تلاش هستند تا سر از آن چه که ماه بعد ها، iPhone 7 خواهیم خواند در بیاورند. همیشه قبل از رونمایی از یک نسل جدید آیفون، با شایعاتی فراوان همراه است. به طوری که در هفته های منتهی به رویداد جدید اپل که در آن آیفون جدیدی معرفی خواهد شد، تمامی اخبار به سمت این شرکت و رونمایی آیفون جدید سوق دارند.

ما مطئنیم که اپل از حالا برای آیفون ۷، طرح و نقشه هایی دارد. اما اگر شایعاتی که از منابع سرّی، به منابع عمومی می رسد و هنوز فاش نشده است، حقیقت داشته باشد، ما با گوشی فوق العاده ای روبرو خواهیم بود. مهم ترین موردی که از این شایعات به گوش می رسد، وجود دو عدد دوربین در پشت این گوشی می باشد. تفاوت هایی در دکمه ی هوم این گوشی و صفحه نمایش Full HD 1080P نیز از دیگر موارد می باشند.

یکی از مهم ترین چیز هایی که بنا به شایعات در این گوشی وجود نخواهد داشت، جک هدفون می باشد و ظاهرا کاربران باید از پورت نوری یا هدفون های بلوتوثی استفاده نمایند. یکی از مشکلات آیفون این بود که کاربران نمی توانستند به صورت افقی گوشی را دست بگیرد و به تماشای ویدئو بپردازند، زیرا اسپیکر های گوشی در زیر انگشتان قرار می گرفت. حال ظاهرا این مشکل خواهد شد و اسپیکر ها به بغل گوشی منتقل خواهد شد.

سایت TechRadar نیز یک طرح مفهومی از نسل هفتم آیفون طراحی کرده است که مشاهده می کنید:

xxl_iPhone-7-concept-970-80

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید