آپدیت Google Chrome 44 منتشر شد - تکفارس 
آپدیت Google Chrome 44 منتشر شد - تکفارس 

آپدیت Google Chrome 44 منتشر شد

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 01:23
آپدیت Google Chrome 44 منتشر شد - تکفارس 

آخرین نسخه ی Google Chrome یعنی شماره ی ۴۴ که پایدارترین نسخه ی این مرورگر محبوب تا به امروز می باشد، برای دانلود کاربران قرار گرفت. این نسخه برای کاربران سیستم عامل های Windows، Mac و Linux در دسترس قرار دارد. در این نسخه بسیاری از مشکلاتی که توسط کاربران گزارش شده بود برطرف شده و پیشرفت های امنیتی بسیاری نیز در آن حاصل شده است.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در این نسخه برطرف شده است، مشکل ورود برخی کاربران به حساب کاربری گوگل خود بوده است.

از ۴۳ مورد امنیتی که در این نسخه برطرف شده است، ۱۹ عدد آن ها توسط کاربران این مرورگر به گوگل اطلاع رسانی شده بود. شرکت گوگل برای این که بتواند تا حد امکان از مشکلات مرورگرش خبر داشته باشد، جایزه هایی را برای افرادی که این مشکلات را گزارش دهند نیز در نظر گرفته است. برای مثال در سال گذشته ۵٫۰۰۰ دلار برای افرادی که این اشکالات را گزارش می داند پرداخت می شد که این عدد امسال به ۱۵۰۰۰ دلار افزایش داشت. برخی از کاربران نیز تا ۳۰۰۰۰ دلار نیز از این شرکت بابت ارجاع مشکلات مرورگرشان دریافت کرده اند.

امسال گوگل حتی تا سقف ۴۰۰۰۰ برای مشکلات فوری و بزرگ نیز خواهد پرداخت اما هنوز کسی در سال ۲۰۱۵ همچین مشکلی را به گوگل گزارش نکرده است. کاربران این مرورگر می توانند Google Chrome 44 را از این لینک برای ویندوز دریافت نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.