اولین ویدئو از Motorola Moto G لیک شد - تکفارس 
اولین ویدئو از Motorola Moto G لیک شد - تکفارس 

اولین ویدئو از Motorola Moto G لیک شد

مسعود مقدم
۲ مرداد ۱۳۹۴ - 05:03
اولین ویدئو از Motorola Moto G لیک شد - تکفارس 

افرادی که منتظر گوشی جدید Motorola، مدل Moto G بودند، می توانند هم اکنون اطلاعات و تصاویر جدید و رسمی از این اسمارت فون را مشاهده نمایند. این اطلاعات توسط Motorola برزیل به دست آمده است و بسیاری از اطلاعات قبلی را که در حدّ یک شایعه بودند، تایید می کند.

این ویدئو تاکید می کند که نسخه ای که در برزیل توضیع خواهد شد، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را خواهد داشت در صورتی که نسخه های دیگر از این قابلیت بی بهره اند.

مشخصات فنی گوشی که قبلا هم اشتراک گذاری شده بود، و همانطور که شایعات نشان می دادند، با یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰P HD شروع می شود. در قلب این گوشی یک پردازنده ی ۴ هسته ای ( Snapdragon 410 ) وجود خواهد داشت و یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی، قابلیت صد اب بودن آن است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه ی ۴G LTE، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری قوی که هنوز مشخصات آن مشخص نشده است، اشاره کرد.

ویدئوی معرفی این گوشی از تعدادی تصویر تشکیل شده است که ما برای سهولت امر، فقط آن تعداد تصاویر را برای شما قرار داده ایم که مشاهده می فرمائید:

احتمال این نیز وجود دارد که یک نسخه ی دیگر از Motorola Moto G در دست ساخت باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.